اخبار داغ

رئیس دادگستری فراهان:

بر خورد قاطع با متخلفین از مقررات قیمتی کالاهای اساسی در دستور کار قرار دارد

بر خورد قاطع با متخلفین از مقررات قیمتی کالاهای اساسی در دستور کار قرار دارد
عزیز پور گفت: بر خورد قاطع با متخلفین از مقررات قیمتی اقلام کالاهای اساسی از قبیل گران‌فروشی و احتکار، فروش غیرمجاز آرد از سوی نانوایی در دستور کار قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام عزیزپور، رئیس دادگستری شهرستان فراهان در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: مسئولین حوزه مدیریت بازار و صاحب‌نظران اقتصادی علما و اندیشمندان دینی با تبیین اهداف و مزیت اجرای طرح اصلاحات اقتصادی دولت راجع به حذف ارز ترجیحی زمینه ایجاد آرامش در جامعه را فراهم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، همه مسئولین باید دولت را در جریان مدیریت اصلاحات اقتصادی که در حال اجراست کمک کنند زیرا اجرای موفق این برنامه ، منافع کشور را در عرصه‌های ملی و فراملی تأمین می‌کند.

,

عزیز پور بیان کرد: مراقبت و نظارت مؤثر بر ثبات قیمت‌ها و جلوگیری از احتکار در مورد سایر کالاها و خدمات ضرورت دارد و نباید به بهانه واقعی سازی چند قلم کالای اساسی (آرد ، روغن ، مرغ ، تخم‌مرغ و نهاده‌های دامی) زمینه سوءاستفاده از شرایط موجود و افزایش قیمت توسط سودجویان ایجاد شود و بر خورد قاطع با متخلفین از مقررات قیمتی اقلام کالاهای اساسی از قبیل گران‌فروشی و احتکار، فروش غیرمجاز آرد از سوی نانوایی در دستور کار قرار دارد.

,

رئیس دادگستری فراهان تأکید کرد: پلیس فتا با رصد فضای مجازی با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و عندالاقتضا ، با کسب دستور قضایی اقدامات بازدارنده مؤثر در مدیریت هوشمند کانال‌های مجازی ، به عمل آورد.

,

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اضطراب و تشویش روانی و اغتشاش و رفتارهای مغایر امنیت عمومی به‌هیچ‌عنوان پذیرفته نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه