اخبار داغ

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس:

توجه به مباحث دانش‌بنیان در گام دوم انقلاب یک ضرورت است

توجه به مباحث دانش‌بنیان در گام دوم انقلاب یک ضرورت است
رحمت‌الله نوروزی گفت: امروز در همه حوزه‌ها تکنولوژی و علم بر مبنای دانش‌بنیان، منشا جهت‌گیری‌های اساسی در کشور است و در گام دوم انقلاب هم یک ضرورت محسوب می‌شود‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به تایید طرح جهش تولید دانش بنیان توسط شورای نگهبان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، امسال نیز سال جدید را با شعاری به جا و به موقع نامگذاری کردند که بر اساس آن لازم است در عرصه تحولات علمی، فناوری و زیر ساخت‌ها بر مبنای مباحث دانش بنیان حرکت کنیم.
وی افزود: در برنامه ۲۰ ساله نظام  هم که جهش های لازم پیش بینی شده بود، توفیقات خوبی حاصل شد و نخبگان، دانشگاهیان و اساتید توانستند گام هایی بردارند.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین نکته که البته در بودجه ۱۴۰۱ هم شاهد آن بودیم توجه به‌ تاکیدات مقام معظم رهبری است.
نوروزی تصریح کرد: مباحث دانش بنیان در حوزه کشاورزی، صنعتی، خدمات، مسائل خانگی، مدیریت فاضلاب و پسماند و دیگر صنایع راهگشا است و می تواند به رفع چالش‌ها و معضلات کمک کند‌.
وی عنوان کرد: اکنون کشور با مشکل کمبود آب مواجه است که با استفاده از مباحث دانش بنیان می توان در راستای شیرین ‌کردن آب، آبیاری های نوین، بهره وری آب، استفاده بهینه از آب و... اقدام کرد‌.
نوروزی خاطرنشان کرد: امروز در همه حوزه ها تکنولوژی و علم بر مبنای دانش بنیان، منشا جهت گیری های اساسی در کشور است و در گام دوم انقلاب هم یک ضرورت محسوب می شود‌.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه