اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد:

اجرای طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در ۷۹ روستای بروجرد

اجرای طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در ۷۹ روستای بروجرد
گیوه‌کی گفت: طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در ۷۹ روستای بروجرد اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالعلی گیوه‌کی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: امسال با همکاری بنیاد برکت قرار شد که برای اجرای طرح های اشتغالزایی در روستاهای شهرستان اقداماتی صورت گیرد که براین اساس طبق ظرفیت و پتانسیل روستا، طرح اشتغالزایی اجرا گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: این طرح‌ها در روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار و زیر ۲۰۰ خانوار اجرا می شود که طرح آفتاب در روستاهای با جمعیت بالا برای تقویت پتانسیل روستاها در نظر گرفته شده که این طرح در ۱۲ روستا با تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومان اجرا می شود.

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: در روستاهای ۳۰ تا ۲۰۰ خانوار، در بخش لایروبی قنوات ۲۷ روستا، آبیاری قطره ای هفت روستا، فرآوری سیب سه روستا، تولید گیلاس و زردآلود چهار روستا، گیاهان دارویی دو روستا، تولید قارچ یک روستا، میراث فرهنگی یک روستا، حصیربافی پنج روستا و گردشگری ۱۷ روستا انتخاب شده است.

,

گیوه‌کی عنوان کرد: در مجموع طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت قرار است در ۷۹ روستای شهرستان بروجرد اجرا شود که می تواند در اشتغالزایی روستاها نقش مهمی داشته باشد.

,

وی با اشاره به تسهیلات اشتغال پایدار روستایی گفت: این طرح همچنان ادامه دارد و پارسال ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه