اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال‌وبختیاری خبر داد؛

اختصاص بیش از سه میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های شهرستان فارسان

اختصاص بیش از سه میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های شهرستان فارسان
روح‌الله غلامی گفت: مجموع اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان فارسان در حوزه راه‌ها ۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان بوده که ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن تخصیص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در شهرستان فارسان 120 کیلومتر جاده وجود دارد که 60 کیلومتر آن روستایی است، از این میزان کمتر 20 کیلومتر فاقد آسفالت است.
وی افزود: 6 شرکت حمل و نقل در شهرستان فارسان حوزه حمل مسافر و بار فعالیت می‌کنند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مجموع اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان فارسان در حوزه راه‌ها 3 میلیارد و 160 میلیون تومان بوده که 2 میلیارد و 500 میلیون تومان آن تخصیص  داده شده است.
غلامی عنوان کرد: احداث دو محور روستایی در شهرستان فارسان تعریف شده است که در مرحله برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار هستند.
وی به اشاره به اقدامات انجام شده در سال 1400 در شهرستان فارسان، خاطرنشان کرد: رفع نقص چهار حوزه حادثه خیز، اصلاح رمپ سه‌‌راهی فناوران_فارسان، تعریض آبرو سه‌راهی پردنجان، نصب گاردریل در محورهای شهرستان، شانه‌سازی، رفع تجاوز به حریم و... ازجمله این اقدامات هستند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خوشبختانه تصادفات جاده‌ای در سطح شهرستان فارسان بسیار کم بوده است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه