اخبار داغ

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صمت خراسان شمالی خبر داد؛

انجام ۶ هزار بازرسی اصناف خراسان شمالی در طرح هدفمندی یارانه‌ها/ تشکیل‌شدن ۹ پرونده احتکار در استان

انجام ۶ هزار بازرسی اصناف خراسان شمالی در طرح هدفمندی یارانه‌ها/ تشکیل‌شدن ۹ پرونده احتکار در استان
علی وفاه‌خواه با اشاره به اینکه با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها، نظارت در بازار با شدت بیشتری ادامه پیدا کرده است، گفت: در این دو هفته ۶ هزار و ۲۵۰ بازرسی با حضور ۱۰۰ اکیپ در سراسر استان خراسان شمالی انجام شده و نظارت‌ها ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وفاخواه، معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: با آغاز طرح هدفمندی یارانه ها، از تاریخ 18 اردیبهشت ماه سال جاری، 6 هزار و 250 بازرسی از اصناف سراسر استان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: در این ایام 100 اکیپ بازرسی در استان خراسان شمالی فعالیت نظارت را آغاز کردند که از این تعداد 70 اکیپ در مرکز استان و 30 تیم در سایر شهرستان ها فعالیت داشتند.

,

وفاه خواه اضافه کرد: گفتنی است که ۷۴۳ فقره پرونده  تخلف اقتصادی بازاریان استان در حدود دو هفته گذشته در استان تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

,

این مقام مسئول یادآور شد: از مجموع پرونده های تشکیل شده، 49 فقره مربوط به انبارها، 41 پرونده مربوط به عدم اعلام موجودی و 9 فقره مربوط به احتکار بوده است.

,

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی افزود: طرح تشدید نظارت بر بازار استان از ۱۸ اردیبهشت ماه جاری آغاز شده است و اکنون ادامه دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: در این مدت بیشتر تخلفات شامل گران‌ فروشی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه و عدم اعلام موجودی بوده است.

,

این مقام مسئول گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار برای رصد فعالیت واحدهای صنعتی، صنفی و توزیعی در سراسر استان در حال اجرا است و در آن بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، بازرسان شرکت شهرک‌های صنعتی، جهاد کشاورزی و بازرسان اتاق اصناف سراسر استان مشارکت دارند.

,

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: شهروندان سراسر استان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی می‌توانند مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

,

 

,

انتهای‌پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه