اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی البرز:

بزرگترین جهاد زنان، بارداری و افزایش نسل است/ غرب با انقلاب جنسی، امنیت خانواده را از دست داد

بزرگترین جهاد زنان، بارداری و افزایش نسل است/ غرب با انقلاب جنسی، امنیت خانواده را از دست داد
حجت الاسلام جعفر مقصودی گفت: باید جایگاه مادر در جامعه تبیین و ارتقا یابد تا زنان گرایش بیشتری به فرزندآوری داشته باشند، زیرا بزرگترین جهاد بانوان، بارداری و افزایش نسل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جعفر مقصودی معاون نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: داستان فرزند و فرزندآوری پیشینه قومی دارد و آن روزی که در کربلا گلوی شش ماهه امام حسین(ع) را نشانه گرفتند می خواستند نسل ولایت را نابود کنند اما زنجیره نسل ولایت به برکت امام عصر(عج) هیچ گاه قطع نخواهد شد.
وی ادامه داد: ۸۰ سال پیش در دنیای غرب نیز خانواده جایگاه ویژه ای داشت و هر خانه ۵ الی ۶ فرزند داشت و بنیان خانواده، حجاب و عفاف واقعا محکم بود اما بعد از جریان انقلاب جنسی و فمنیست بنیان خانواده در غرب از هم پاشید.
حجت الاسلام مقصودی افزود: با جریان انقلاب جنسی اختلاط در جامعه بالا رفت و مادر و خانه دار شدن؛ کاری تمام وقت، بیهوده، خسته کننده تلقی شد و کار به جایی رسید که قانون سقط جنین تصویب شد و غرب اعلام کرد ما بزرگترین قدم را در جهت برابری زن و مرد برداشتیم.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: غربی ها با تولید عروسک باربی، فرهنگی را در جامعه تزریق کردند که دختران ما برای حفظ وزن خود باردار نشوند و این هجمه فرهنگی موجب شد افراد زیادی در دنیا به دلیل باربی شدن دچار سوء هاضمه شوند.
وی با بیان اینکه غرب با جریان انقلاب جنسی، مولفه امنیت خانواده را از دست داد، گفت: وقتی استکبار مولفه اساسی قدرت، امنیت و اقتصاد را که جمعیت است، از دست داد برای مقابله با شرق تمام توان و ظرفیت خود را گذاشت که بنیان خانواده را دچار تزلزل کند و این آتش را با هجمه فرهنگی به نقش فرزندآوری وارد کرد.
حجت الاسلام مقصودی بیان کرد: شعارهای بزک کرده با کنترل جمعیت از قبیل "فرزندکمتر، زندگی بهتر" به یکباره در کشور پر رنگ شد و خانواده ها گرایش به سمت فرزند کمتر پیدا کردند.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی البرز با تاکید بر اینکه ملاک کنترل یک کشور عقیم سازی و نسل کشی است، ادامه داد: با هجمه های دشمن قانون کنترل جمعیت در مجلس به تصویب رسید و دهه ۵۰ و ۶۰ به صورت اساسی در کشور اجرا شد.
وی افزود: دشمن به دروغ هجمه ای را در کشور برای نسل کشی ایجاد کرد و آن فرهنگ روز به روز در جامعه پر رنگ شد و به گونه ای که خانواده ها دیگر تمایلی به فرزند آوری پیدا نکردند.
مقصودی تصریح کرد: داستان کنترل جمعیت به جایی رسید که امروز نرخ زاد ولد از ۶.۷ به ۱.۷ رسیده است و ایران عزیز به برکت شعارهای کذایی به عنوان موفق ترین کشور دنیا در کنترل جمعیت معرفی شد.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در سال ۱۳۹۷ ایران جزو ۷ کشور جوان دنیا معرفی شد و با همین فرمان ایران در سال ۱۴۰۵ در تله جمعیتی و در سال ۱۴۱۵ نرخ جمعیت ایران صفر خواهد شد و در سال ۱۴۲۰ جزو سه کشور پیر دنیا خواهیم بود و در سال ۱۴۸۰ می میریم که این آمارها بسیار وحشتناک و نگران کننده است.
وی ادامه داد: روزانه ۱۰۰۰ سقط جنین در کشور ثبت می شود که ۱۰ مورد آنها قانونی و ۹۹۰ مورد آن جنایی است و با نسل مادر بچه کوش روبرو هستیم.
مقصودی بیان کرد: بسیاری از افسردگی های بانوان در جامعه به سقط جنین مربوط می شود بنابراین واقعیت ها را جدی بگیرید.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه خاطرنشان کرد: باید جایگاه مادر در جامعه تبیین و ارتقا یابد تا زنان گرایش بیشتری به فرزندآوری داشته باشند، زیرا بزرگترین جهاد بانوان، بارداری و افزایش نسل است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه