اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز خبر داد؛

برگزاری رزمایش ۱۰ روزه جهاد امیدآفرینی در البرز/ جبران عقب‌ماندگی‌های ۱۳ محله محروم

برگزاری رزمایش ۱۰ روزه جهاد امیدآفرینی در البرز/ جبران عقب‌ماندگی‌های ۱۳ محله محروم
سردار علیرضا حیدرنیا گفت: هدف رزمایش امیدآفرینی هم‌افزایی دستگاه‌های متولی و به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی در راستای گره‌گشایی از مشکلات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه البرز پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن فرماندهی برگزار شد، گفت: متاسفانه استان به واسطه رشد تصاعدی جمعیت زیرساخت متناسب با این افزایش ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار علیرضا حیدرنیا مشکلات فرهنگی و اجتماعی را ثمره وضع موجود دانست و افزود: استانی با بیش از ۳ میلیون نفر به اندازه یک شهرستان زیر ساخت ندارد در نتیجه با کار روزمره نمی توان عقب ماندگی ها را جبران کرد. 
,
وی با اشاره به اینکه علاوه بر ماموریت های جهادی باید عقب ماندگی های سنواتی را با کار مضاعف جبران کرد، اظهار داشت: هم افزایی ظرفیت ها توانمندی ها را بزرگتر از مشکلات می کند، مسئله ای که نباید از آن غافل شد.
,
حیدرنیا به کلیدواژه جهاد امیدآفرینیِ رهبر معظم انقلاب رهبری در بیانیه گام دوم اشاره و تصریح کرد: باید در شرایط تحریم ظالمانه دشمن مردم را امیدوار کرد در نتیجه سپاه البرز رزمایش بزرگ جهاد امیدآفرینی را طرح ریزی کرده است.
,
وی با اشاره به اینکه هدف رزمایش مذکور هم افزایی دستگاه های متولی و به میدان آوردن ظرفیت های مردمی در راستای گره گشایی از مشکلات است، گفت: طرح مذکوز همزمان با ۳ خرداد در ۱۳ محله محروم برگزار می شود.
,
حیدرنیا افزود: مراسم متمرکز رزمایش مذکور ۳ خرداد ساعت ۱۱ صبح در مسجد صاحب الزمان آق تپه اجرا و تا ۱۰ روز ادامه دارد، خط ۴ حصار، حصارک پائین، ذاق تپه، مسکن مهر ماهدشت و آدران هم دیگر نقاط هدف است.
,
وی اظهار داشت: شهرک صدرا اشتهارد، پیک و اهری فردیس، گلسار ساوجبلاغ، مسکن مهر نظرآباد، پردسر طالقان و مهدی آباد هم میزبان اجرای طرح مذکور بوده و تقویت روحیه خدمت رسانی به محرومان دنبال می شود.
,
حیدرنیا تصریح کرد: نقش افرینی قشار بسیج به عنوان کانون سازماندهی گروه ها برای خدمت به مرد، تمرین مطالبه گری صحیح برای انعکاس مشکلات و تلاش برای رفع آنها و برقراری ارتباط میدانی بین مردم مسئولین مد نظر است.
,
وی با اشاره به لزوم الگوسازی سبک مدیریت انقلابی در راه خدمت به مردم، احصا شناسنامه مشکلات مردم و شناسایی طرفیت های مردمی برای خدمت به محرومان، گفت: در طرح مذکور مسجد محور اقدامات است. 
,
سردار حیدرنیا یکی از مطالبات به حق مردم را ایجاد امنیت پایدار دانست و با تاکید بر اینکه مواد مخدر، قاچاقچیان و اوباش تخلف را در برخی مناطق بیشتر کرده است، افزود: جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار است.
,
وی جمع آوری زباله گردها، مرمت منازل محرومان، ساماندهی متکدیان، بیمه سلامت، کارگاه های اشتغال زایی و احیا بافت های فرسوده را از دیگر محورهای طرح مذکور دانست و گفت: ازدواج آسان و جهیزیه رایگان مد نظر است.
,
فرمانده سپاه البرز در خاتمه با اشاره به اینکه برای اولین بار توان رزم برای حل مشکلات مردم در استان ارزیابی می شود، خاطرنشان داشت: در این ۱۰ روز ۱۰ هزار بسته معیشتی در ۱۳ محله محروم البرز توزیع خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه