اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد:

رزمایش جهادگران فاطمی در استان یزد تا پایان شهریور ماه ادامه دارد

رزمایش جهادگران فاطمی در استان یزد تا پایان شهریور ماه ادامه دارد
صادقی گفت: اصل هدف برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، خدمت به محرومین و توسعه گفتمان حرکت جهادی در مدیریت کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مجید صادقی مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا پیرامون برگزاری رزمایش فاطمی در یزد و آثار آن گفت: رزمایش جهادگران فاطمی در سالروز تشکیل بسیج سازندگی در همه کشور و از جمله در استان یزد با رمز یا فاطمه الزهرا آغاز شد؛ مرحله اول این رزمایش 10 روز بود اما در مراحل بعد تا آخر تابستان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا,

وی افزود: در جریان برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، بسته کاملی از خدمات اعم از عمرانی، فرهنگی، آموزشی، خدمات مؤمنانه مانند جهیزیه، بسته‌های معیشتی، پزشکی، دامپزشکی، پیراپزشکی و امثالهم به جامعه هدف ارائه شد.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه در 10 روز مرحله اول رزمایش، پویش‌های مختلف مانند پویش نذر خون برپا شد، اظهار داشت: یکی دیگر از اقدات تشکیل قرارگاه های شهرستانی بود به طوری که در هر شهرستان یک قرارگاه تشکیل شد و بر اساس جلسات شهرستانی که با حضور فرماندار گرفته شده بود یک یا چندین نقطه محروم شهرستان شناسایی شد و جهادگران طی 10 روز به آنجا رفتند و خدمات ارائه کردند و کلیه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت درگیر این موضوع شدند.

,

صادقی خاطرنشان کرد: یک اقدام دیگری که در یزد انجام شد، تشکیل قرارگاه استانی بود که این قرارگاه شهرستان خاتم را به عنوان منطقه محروم انتخاب کرد و در طول چهار روز، 300 نفر جهادگر به شهرستان خاتم اعزام شدند و در تمام زمینه‌های مختلف در این شهرستان خدمات ارائه دادند.

,

وی عنوان کرد: مرحله اول رزمایش 10 روز بود که به اتمام رسید اما گروه‌های جهادی کار خودشان را تا آخر شهریور ادامه می‌دهند، نیمه‌شهریور ما ان‌شاالله برنامه شکوه هجرت را خواهیم داشت و از گروه‌های جهادی برتری که طی این مدت زحمت کشیده‌اند قدردانی خواهد شد.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد تأکید کرد: اصل هدف برگزاری این رزمایش، خدمت به محرومین و توسعه گفتمان حرکت جهادی در مدیریت کشور است و البته در کنار این، تمرین کار گروهی و قرارگاهی نیر مدنظر است.

,

صادقی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم دیگری که دنبال می‌شود تربیت افرادی با روحیه جهادی برای اهداف مهم‌تر است و البته معتقدم درمرحله اول این رزمایش ما به همه اهداف موردنظرمان رسیدیم و بازخورد بسیار خوبی هم در بین مردم و هم در بین دستگاه‌های مسئول داشت و آن‌ها هم از این رخداد راضی بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه