اخبار داغ

واکنش متفاوت روزنامه اصفهانی: پرسپولیس به دنبال امتیاز مجانی+عکس

واکنش متفاوت روزنامه اصفهانی: پرسپولیس به دنبال امتیاز مجانی+عکس
روزنامه صدای سپاهان واکنش متفاوتی نسبت به اتفاقات دیدار جنجالی تراکتور و پرسپولیس نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش آناج، درحالیکه تمام جراید پایتخت با چشم‌پوشی از اتفاقات چند سال اخیر فوتبال کشور و در اقدامی کاملا جانبدارانه و به دور از اخلاق حرفه‌ای به دنبال محکوم کردن تراکتور و هوادارانش در جریان دیدار مقابل پرسپولیس هستند، روزنامه «صدای سپاهان» واکنش متفاوتی نسبت به حواشی این دیدار نشان داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این روزنامه سرعنوان جلد شماره امروز خود را به جنجال‌آفرینی پرسپولیسی‌ها اختصاص داده و تیتر زده است: "پرسپولیس به دنبال امتیاز مفت و مجانی برای نایب قهرمانی". دیگر عنوانی که در جلد اصلی این روزنامه قابل توجه به نظر می‌رسد این است که: "یک باشگاه تریبون ملی دارد و همه باشگاه‌ها را متهم می‌کند".

,

, ,

اما فارغ از تمام حواشی که در دیدار تراکتور و پرسپولیس بوجود آمد، ۹ نفره شدن تیم تهرانی موضوع مغفول اتفاقات ورزشگاه یادگار امام بوده که یک روز پس از آن آشکار شد، جایی که سعید آقایی هم از پرسپولیس اخراج شد و نماینده پایتخت با توجه به وقفه‌های جریان دیدار دو تیم باید حداقل نیم ساعت با یک یار کمتر بازی می‌کرد.

,

تراکتوری‌ها نیز مدعی هستند با توجه به روند بازی و برتری عددی‌شان احتمال شکست پرسپولیس در دقایق باقی مانده از مسابقه بسیار زیاد بوده و این تیم بخاطر ترس از باخت پا به فرار گذاشته و علیرغم رضایت گروه داوری برای ازسرگیری مسابقه دو تیم، حاضر به ادامه بازی نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه