اخبار داغ

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال‌ شرق؛

نتایج آزمون استخدامی بیمارستان غدیر سرخس ۱۰ خرداد اعلام می‌شود

نتایج آزمون استخدامی بیمارستان غدیر سرخس ۱۰ خرداد اعلام می‌شود
مالکی گفت: طبق قراردادی که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد داریم نتایج آزمون استخدامی بیمارستان غدیر سرخس تا روز سه‌شنبه ۱۰ خردادماه از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید مالکی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال‌ شرق در گفت‌وگو با صبح توس، درباره آزمون استخدامی بیمارستان غدیر صنعت نفت سرخس و زمان اعلام نتایج آن اظهار کرد: طبق قرارداد و تفاهم‌نامه‌ای که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشتیم، تمام اقدامات در حوزه طراحی سوالات، برگزاری آزمون، رسیدگی به اعتراضات نسبت به سوالات آزمون و همچنین اعلام نتایج توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال‌ شرق بیان کرد: طبق قراردادی که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد داریم نتایج تا روز سه‌شنبه ۱۰ خردادماه از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام می‌شود.

,

وی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند جهت اعتراض به سوالات به سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کنند.

,

مالکی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که جذب افراد به صورت عادلانه انجام شود و آزمون نیز بر همین اساس مانند آزمون کنکور و با حساسیت بالا و با امنیت آزمونی برگزار شد.

,

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال‌شرق درباره ادامه روند جذب افراد عنوان کرد: ادامه روند جذب افراد از قبیل مصاحبه، گزینش و طب کار با نظارت فرمانداری، دادستانی و نماینده مجلس انجام می‌شود.

,

وی درباره زمان به‌کارگیری پذیرفته‌شدگان بیان کرد: زمان به‌کارگیری پذیرفته‌شدگان منوط به صدور پروانه بهره‌برداری بیمارستان است که تلاش مجموعه ما این است که بیمارستان تا هفته دولت راه‌اندازی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه