اخبار داغ

رئیس سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه مطرح کرد؛

عدم وجود استاندارهای لازم در پارکینگ‌های شهر کرمانشاه

عدم وجود استاندارهای لازم در پارکینگ‌های شهر کرمانشاه
امیر حیدریان با اشاره به اینکه پارکینگهای سطح شهر کرمانشاه استانداردهای لازم را ندارند، گفت: اتحادیه پارکینگ داران نیز آیین نامه شهرداری را نمی پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر حیدریان در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: مجوز صدور پارکینگ را اتحادیه پارکینگ داران که تحت نظر اصناف است، صادر می کند و تنها از شهرداری استعلام گرفته می شود.

رئیس مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه افزود: در گذشته عده ای که مالک زمین شخصی بودند در قبال مجوز، مبلغی هزینه به شهرداری پرداخت می کردند.

وی ادامه داد: شهردار جدید کرمانشاه بر این عقیده است که پارکینگهای سطح شهر کرمانشاه استانداردهای لازم را ندارد.

حیدریان گفت: طبق دستورالعمل جدید باید استانداردهای لازم از جمله دوربین مداربسته، راه بند، شن ریزی زمین، تابلوی قیمت گذاری، استعلام سوء پیشینه افراد انجام شود و سپس مجوز صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا آیین نامه ای تعریف و به اطلاع شهردار رسانده شد اما اتحادیه پارکینگ داران بخاطر سختی شرایط آن و عدم منفعت برای آنها، نپذیرفتند.

رئییس مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه پارکینگ شهرتماشای سینما استقلال خصوصی است، افزود: باید از قوانین موجود پیروی کند و با اتحادیه به تفاهم برسند.

وی گفت: تنها چهار پارکینگ در سطح شهر متعلق به شهرداری است مابقی خصوصی هستند.

حیدریان با تاکید بر اینکه پیروی از قوانین مدون شده نیازمند گذر زمان و تاحدودی اهرمهای فشار است، گفت: امید است در آینده شاهد پارکینگهای استاندارد در سطح شهر باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه