اخبار داغ

استاندار زنجان:

استان زنجان در حوزه اشتغال وضعیت خوبی دارد/‌ توجه به تولید به جای هدف گذاری بر روی اشتغال

استان زنجان در حوزه اشتغال وضعیت خوبی دارد/‌ توجه به تولید به جای هدف گذاری بر روی اشتغال
استاندار زنجان گفت: استان زنجان در زمینه اشتغال نسبت به استان های دیگر در وضعیت خوبی قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن افشارچی امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان با بیان اینکه بزرگترین نعمتی که خدا به انسان داده است حیات است اظهار کرد: جوان و جوانی نیز بزرگترین نعمت در جامعه است و هیچ چیزی قابل مقایسه با جوانی نیست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه انرژی جوانی باید در جامعه باشد افزود: نباید پتانسیل جوانی را در جامعه از دست بدهیم و باید همراه باشیم و تببین کنیم . 

,

استاندار زنجان با بیان اینکه جوانان امروزی محافظه کار نیستند بیان کرد: این موضوع بسیار مهم است و در تلاش هستیم در مدت زمان مسئولیت از جوانان استفاده و میدان کار را فراهم کنیم. 

,

افشارچی با بیان اینکه  باید میدان کار، تلاش و پیشرفت توسط دولت برای مردم ایجاد شود، تصریح کرد:  با توجه به پیچ و خم اقتصادی در این روزها که با آن مواجه هستیم مقداری در آینده با سختی مواجه خواهیم شد ولی با انرژی تمام از این پیچ هم رد خواهیم شد. 

,

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان اشتغال را اصالتا مورد هدف قرار نداده‌ایم بلکه به تولید توجه می‌کنیم، افزود: برنامه‌ریزی‌هایی در سطح استان در این راستا انجام شده است و  بخش خصوصی نیز در این زمینه ورود کرده است. 

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در زمینه اشتغال نسبت به استان های دیگر در وضعیت خوبی قرار دارد، اظهار داشت: مقوله دانش بنیان پتانسیلی را در کشور ایجاد کرده است که باید انرژی بیشتری در این خصوص گذاشته شود و نباید متولیان دولتی  نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه