اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی؛

آمادگی سپاه پاسداران برای کمک در محرومیت زدایی از مناطق محروم

آمادگی سپاه پاسداران برای کمک در محرومیت زدایی از مناطق محروم
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: در شرایط اصلاح یارانه ها، دشمن، استکبار جهانی و معاندین نظام در داخل و خارج کشور سعی می کنند تا یاس و ناامیدی را در مردم ایجاد کنند. در حالی که با توجه به وضعیت اقتصادی مریضی که در جامعه وجود دارد، باید این جراحی انجام می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه سربیشه، با درود بر روح معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و همچنین بیش از ۱۸۰ شهید شهرستان سربیشه که به لحاظ بصیرت و فرهنگ، رسالت خود را به نحو شایسته انجام دادند و در رهبری و راهبری جامعه بسیار موثر و خوب عمل کردند، گفت: اگر امروز موفقیتی برای نظام و انقلاب حاصل شده، بواسطه خون این شهدا بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: امروز در آستانه سالگرد فتح خرمشهر هستیم؛ فتح عظیمی که امام خمینی (ره) در مورد آن فرمودند که ” خرمشهر را خدا آزاد کرد”، چرا که در آن مقطع نه امکانات و ملزوماتی داشتیم و نه حمایت و سازماندهی وجود داشت. سپاه هم که تازه تاسیس بود و در شرایطی که جنگ تحمیل شده بود، هنوز خودش را تجهیز نکرده بود و به همین دلیل هم رزمندگان برای تک تک کارها و موفقیت هایی که حاصل شد از جمله آزادی خرمشهر؛ خون دلهای زیادی خوردند.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امیدواریم خداوند توفیق خدمت برای مردم و نظام و اسلام را بدهد، ادامه داد: اگر بتوانیم باری از دوش مردم برداریم و در جهت محرومیت زدایی از جامعه حرکت کنیم، قطعا رضایت خداوند را به دست آورده ایم.

,

مهدوی گفت: مجموعه سپاه و بسیج هم قطعا در کنار سایر دستگاه ها و دولت انقلابی و مردمی، برای محرومیت زدایی و خدمت به مردم مناطق محروم و زدودن فقر از چهره آنها، کمک خواهد کرد.

,

وی اظهارکرد: با توجه به خشکسالی هایی که وجود داشته، منطقه سربیشه دارای طبیعت سخت و خشن است و قطعا رفع محرومیت از این منطقه به تنهایی توسط سپاه یا هر کدام از دستگاه ها وجود ندارد، بلکه باید با هم افزایی و همدلی در جهت زدودن فقر و محرومیت کمک کرد.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان کرد: امروز شرایطی سختی در جامعه وجود دارد و استکبار هم در تلاش است تا این شرایط را با تحریم های پی در پی که از اول انقلاب تحمیل کرده و هنوز هم ادامه دارد، سخت تر کند که امیدوارم بتوانیم این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

,

او افزود: ما به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خدمت همه مسئولان شهرستانی، استانی و منطقه ای هستیم و با همدلی و هم افزایی و وحدت در کنار مردم هستیم و برای حل مشکلات کمک خواهیم کرد.

,

مهدوی گفت: با توجه به گام دوم انقلاب؛ بخصوص سند اعتلای بسیج که برگرفته از این گام است و با برنامه ریزی که در توسعه بسیج صورت گرفته است، سپاه ماموریت دارد که با کمک خداوند و همه مردم و بسیجیان، در تمامی حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و … اقدامات موثری را برای حل مشکلات موجود از جمله در شهرستان سربیشه انجام دهد. در همین خصوص هم برنامه ریزی های خوبی رقم خورده و از ابتدای امسال اقداماتی شروع شده و در ادامه هم برنامه های دیگری آغاز خواهد شد.

,

وی بیان کرد: مهم ترین مسئله ای که در این منطقه دارای اهمیت است، موضوع محرومیت زدایی است که از نقطه صفر مرزی تا سالن های جلسات، پروژه های محرومیت زدایی زیادی در زمینه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال، با کمک مسئولان اجرایی برنامه ریزی شده و با اجرای آن، مردم طعم شیرین آن را خواهند چشید.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز در شرایط سخت اقتصادی به سر می بریم و دولت در حال اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها است، گفت: در این شرایط؛ دشمن، استکبار جهانی و معاندین نظام در داخل و خارج کشور سعی می کنند تا یاس و ناامیدی را در مردم ایجاد کنند. در حالی که با توجه به وضعیت اقتصادی مریضی که در جامعه وجود دارد، باید این جراحی انجام می شد.

,

مهدوی افزود: اکنون هم باید همه به دولت کمک کنند تا این فصل را با موفقیت پشت سر بگذارد، چرا که قطعا پس از جراحی دردی وجود خواهد داشت، ولی بعد از آن مشکلات و درد و رنج ها رفع خواهد شد.

,

وی با تاکید بر صبوری و کمک مردم به دولت، گفت: در این شرایط مردم باید توجه داشته باشند که بخصوص در فضای مجازی میدان را به دست دشمن ندهند، چرا که دشمن به دنبال این است که با فضاسازی و عملیات روانی، مردم را ناامید کند.

,

او اظهارکرد: خوشبختانه هم اکنون هیچ کمبودی وجود ندارد و اقلام و کالاهای اساسی به اندازه کافی در سطح بازار وجود دارد. پس ضروری است که خدای ناکرده مردم تحت تاثیر عملیات روانی دشمن قرار نگرفته و نه خودشان و نه مسئولان را دچار چالش نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه