اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

ساخت تله فیلم برای یکی از شهدای شاخص استان زنجان

ساخت تله فیلم برای یکی از شهدای شاخص استان زنجان
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه امسال یک تله فیلم برای یکی از شهدای استان زنجان ساخته خواهد شد، گفت: این طرفین در خصوص شهید قربانی یا شهید نادری از شهدای استان زنجان تولید خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محسن لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با بیان اینکه رسانه همیشه در امر ایثار و شهادت پیشگام بوده است، اظهار کرد: رسانه وظیفه خود میداند که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه انتقال این ارزش‌ها به خصوص به نسل جوان اقدام کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی طی سالهای گذشته در صدا و سیمای مرکز زنجان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان زنجان انجام شده است، ابراز کرد: سریال شهید شهریاری که از شبکه سراسری نیست پخش شد محصول تلاش صدا و سیمای مرکز زنجان بوده است.

,

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به پخش برنامه پلاک در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: مستند شهدا در شبکه اشراق در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با این فرهنگ در حال پخش است.

,

وی با اشاره به اقدامات رادیو زنجان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: نمایش رادیویی شهدا نیز در حال اجرا و پخش است.

,

لطیفی با اشاره به تبدیل کتاب شهدا به کتاب صوتی و پخش آن از رادیو زنجان، عنوان کرد: این کتاب به نمایشنامه های رادیویی تبدیل شده است و در حال اجرا و پخش از رادیو زنجان است.

,

وی با بیان اینکه امسال یک تله فیلم برای یکی از شهدای استان زنجان ساخته خواهد شد، ادامه داد: این طرفین در خصوص شهید قربانی یا شهید نادری از شهدای استان زنجان تولید خواهد شد.

,

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان زنجان بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای را با بنیاد شهید پیش میبریم تا از ظرفیت بنیاد شهید در این دست از مسائل استفاده کنیم و بخشی از فرهنگ ایثار و شهادت به هشت سال دفاع مقدس بر می‌گردد و تولید فیلم هایی از این دست نیاز به هزینه های بالایی دارد این امر نیازمند ورود تمامی دستگاه‌های متولی امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

,

وی با بیان اینکه شخصیت های شاخص بسیار زیادی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان زنجان وجود دارد، ابراز کرد: امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان در دستور کار صدا و سیمای مرکز استان زنجان وجود دارد.

,

لطیفی خاطر نشان کرد: از تمامی کسانی که علاقه مند به فعالیت در حوزه ترویج فرهنگ و ارشاد و شهادت هستند دعوت به همکاری می شود و هیچ گونه محدودیتی در این خصوص برای صدا و سیمای مرکز زنجان وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه