اخبار داغ

همت طلبه عنبرآبادی برای رفع محرومیت؛

انجام امور معیشتی، عمرانی و فرهنگی برای داشتن محله‌ای آباد/ ایجاد مشاغل زودبازده برای خانواده‌های بی‌بضاعت

انجام امور معیشتی، عمرانی و فرهنگی برای داشتن محله‌ای آباد/ ایجاد مشاغل زودبازده برای خانواده‌های بی‌بضاعت
مهدی سنجری امام محله مسجد صاحب‌الزمان(عج) مختارآباد شهرستان عنبرآباد گفت: برای رفع محرومیت با تأسیس موسسه نسیم مهربانی اموری همچون معیشتی، عمرانی، درمانی و فرهنگی برای مردم منطقه انجام می‌دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی سنجری در گفت‌وگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه موسسه نسیم مهربانی را از پایان سال 1398 در راستای انجام فعالیت هایی در زمینه عمرانی، معیشتی، درمان و فرهنگی تأسیس کرده ایم، گفت: از جمله اقدامات انجام شده تهیه بسته های معیشتی بوده است که تاکنون با کمک خیرین توانسته ایم بالغ بر ده هزار بسته معیشتی را تهیه و توزیع کنیم.
امام محله مسجد صاحب‌الزمان(عج) مختارآباد شهرستان عنبرآباد ادامه داد: کارهای عمرانی ما در زمینه ساخت سرویس های بهداشتی، منزل مسکونی است و با وقوع سیل در منطقه زهکلوت در سال گذشته برخی اقدامات عمرانی از جمله ساخت سه حمام عمومی و شانزده سرویس بهداشتی را در این منطقه انجام دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,

, ,

وی ابراز کرد: در زمینه ایجاد مشاغل زود بازده اقدام کرده ایم و توانسته ایم با تهیه 13 تنور گازی زمینه پخت نان خانگی را برای خانواده های کم بضاعت و خانم های بی سرپرست فراهم کنیم.
سنجری با بیان اینکه در زمینه بهداشت و درمان، جهت مداوا افراد نیازمند اقدام کرده ایم، اظهار کرد: فعالیت های بسیاری را در عرصه فرهنگی و تربیتی در منطقه انجام داده ایم.

,
,

, ,

امام محله مسجد صاحب الزمان(عج) مختارآباد شهرستان عنبرآباد با اشاره به اینکه حمایت ارگان های دولتی بسیار کم بوده و نقش آنها کمرنگ است، تصریح کرد: روستایی در شهرستان حدود هفتاد در صد، درگیر آسیب های مختلف اجتماعی و بنده شش ماه قبل طرحی را نوشته ام که بتوانم در روستای هدف به اجرا در بیاورم.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری پاتوق کتابخوانی از دیگر اقداماتی است که در راستای تبیین منویات مقام معظم رهبری انجام داده ایم و هم اکنون نیز این کار ادامه دارد که در این راستا هر هفته به یک روستا می رویم و کتاب هایی در اختیار بچه های روستا قرار داده می شود تا در کنار اینکه با کتاب آشنا می شوند، روان خوانی و کلام  آنها نیز ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/https://armanekerman.ir/vdcezf8znjh8wzi.b

,
,
,
, https://armanekerman.ir/vdcezf8znjh8wzi.b]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه