اخبار داغ

استاندار مازندران تاکید کرد؛

لزوم جلوگیری از ولنگاری اخلاقی در سواحل مازندران/ برخورد قاطعانه با محتکران صورت گیرد

لزوم جلوگیری از ولنگاری اخلاقی در سواحل مازندران/ برخورد قاطعانه با محتکران صورت گیرد
سیدمحمود حسینی‌پور گفت: نباید فرمانداران، سواحل را به حال خود رها کنند و با توجه ویژه، اجازه ولنگاری اخلاقی در سواحل را ندهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ سیدمحمود حسینی‌پور صبح امروز در جلسه شورای اداری که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرائی، دولتی، نظامی و انتظامی استان برگزار شد؛ اظهار کرد: امسال سوم خردادماه در استان مازندران با حضور مردم و پیکر مطهر 8 شهید خوش‌نام بسیار تفاوت با سال‌های قبل خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: جراحی اقتصادی، آخرین سنگری است که جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند متعال با موفقیت از آن عبور و فتح خواهد کرد و ما همواره با شهدا همه خاکریزها را فتح خواهیم کرد.

,

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: همه ما باید نسبت به رعایت قانون توجه ویژه داشته باشیم و مدیران جدید باید در سایه تعامل و همفکری، مسیرهای سخت را پشت سر بگذارند.

,

این مسئول ادامه داد: باید توجه به امر ورزش به ویژه ورزش همگانی در تمامی شهرستان‌ها، روستاها و بخش‌ها باید در دستور کار قرار گیرد تا فضای این استان را یک فضای ورزشی کنیم.

,

حسینی‌پور با اشاره به 30 اردیبهشت‌ماه روز جمعیت، بیان کرد: وضعیت ما در استان مازندارن، از نظر جمعیت و رشد جمعیت متاسفانه وضعیت خوبی نیست و در حالی رشد جمعیت حال حاضر این استان، 1.2 درصد است که میانگین کشوری 2.6 درصد است و در رتبه‌ آخر کشور قرار داریم که اصلا زیبنده این استان نیست.

,

وی عنوان کرد: نیازمند آن هستیم که به سرعت و با دقت این موضوع آسیب شناسی شود و در حالی که رشد جمعیت ما کاهش پیدا کرده است از آن‌سو شاهد رشد جمعیت مهاجر به این استان هستیم و این در دراز مدت بسیار خطرناک خواهد بود.

,

استاندار مازندران در ادامه به موضوع سواحل و تهدیدات فرهنگی و جانی آن اشاره کرد و گفت: فرمانداران تمامی شهرستان‌ها نباید سواحل را به حال خود رها کنند و در هر شهرستانی باید مجموعه دستگاه‌های فرهنگی با مدیریت فرمانداران در خصوص مدیریت فرهنگی سواحل توجه ویژه‌ای داشته باشند.
این مسئول اعلام کرد: برای ما پذیرفته شده نیست این استان با 10 هزار و 400 شهید شاهد ولنگاری اخلاقی در سواحل باشد و تمامی مسئولان در این زمینه مسئولیت دارند.

,
,

حسینی‌پور افزود: با توجه به آزادسازی سواحل برخی‌ها تصورشان آن است که این آزادسازی یعنی آزادسازی تمامی اجزای تفریحی و ما نباید اجازه چنین اتفاقی را بدهیم.

,

وی تاکید کرد: اعضای شورای تامین و تمامی فرمانداران شهرهای ساحلی باید با تدابیر خوب فرهنگی در سواحل اثرگذار باشند و اجازه ندهیم که وجهه این استان دچار خدشه شود.
استاندار مازندران، مطرح کرد: یکی از موضوعات مهم رعایت حجاب و عفاف هم برای برادران و هم برای خواهران در دستگاه‌های اجرایی و دولتی است و باید دستگاه‌های اداری ما مظهر و الگوی مولفه‌های ارزشی باشند.
مقام عالی دولت در استان، عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید خدمات دستگاه‌ها را در راستای جهاد تبیین مورد اشاره مقام معظم رهبری به استحضار مردم برسانند و مدیران دستگاه‌ها از بهترین نیروها در این بخش استفاده کنند.
حسینی‌پور اذعان کرد: مجموعه عملکرد دستگاه‌ها باید به مردم گزارش داده شود و بدانیم جهاد تبیین در مقابل تهاجم و شبیخون دشمن است.
وی اظهار کرد: باید با رفتارمان مورد آرامش مردم شویم و نباید مردم پشت درهای بسته بمانند و حتما مدیران زمان بیشتری را برای مردم بگذارند.
استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: نیاز امروز مازندران آن است که هر مدیری باید در دستگاه خودش با ابتکارات جدید و تحول در مسیر مدیریت، خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه دهد.
مقام عالی دولت در استان، تصریح کرد: کسانی که در این روزهای سخت بدنبال احتکار کالاهای ضروری مردم مثل آرد هستند که یکی از عناصر مهم امنیت غذایی کشور است، خیانتکار است و باید به شدت با آن فرد برخورد کنید.
حسینی‌پور تاکید کرد: تمامی مدیران اقتصادی و به ویژه فرمانداران، ضمن رصد دقیق بازار به ویژه وضعیت مردم، مسئولانه عمل کنند؛ مبادا در این فشار اقتصادی غفلت کنیم و خانواده‌ای در فقر مطلق، آسیب ببینند و اجازه ندهیم که با یک دور زدن در شهر بگوییم همه چیز درست است، گوشه‌های شهر را هم ببینیم، مناطق دور افتاده را هم ببینیم.
وی متذکر شد: حتما به قشر ضعیف جامعه توجه کنید و اگر لازم شد کمک کنید، خیرین فراوانی در این استان وجود دارند؛ مبادا بیماری از خانواده‌های ضعیف در بیمارستان‌ها دچار مشکل شود و به این موضوعات توجه کنید.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه