اخبار داغ

شهردار تهران:

شهرداری‌ها باید پشتیبان دولت مردمی باشند

شهرداری‌ها باید پشتیبان دولت مردمی باشند
زاکانی گفت: امروز که دولت مردمی پرچمدار کشور است، شهرداریها جز به کمک و پشتیبانی از دولت نباید بیندیشند و مهمترین خدمت نیز کمک به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علیرضا زاکانی صبح امروز در نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور در مشهد افزود: باید حرکت کردن بر مدار مردم سالاری دینی و میدان دادن به مردم برای ورود به عرصه های مختلف توسط شهرداری‌ها نهادینه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی اضافه کرد: برای رسیدن به جامعه معنوی و مهدوی باید الگوسازی کنیم و دشمن تلاش می کند پرچم ناکارآمدی بر پیشانی ما بزند لذا باید وظیفه بزرگ الگوسازی در مدیریت شهری را به بهترین نحو و با خداباوری و تاسی به سیره امام راحل به سرانجام برساند.

,

شهردار تهران گفت:طبق نگاه اجتهادی اسلامی، خدا، خالق هستی است و طبیعت در نگاه اسلامی امانتی در دست ماست و در این نگاه، جامعه هویت مستقل برای رسیدن به جامعه مهدوی دارد.

,

زاکانی افزود: از نگاه اسلام، آزادی، موهبت و ضرورت است و عدالت باید در جامعه محقق شود، پیشرفت همه جانبه نیز ضرورتی است که باید به سوی آن حرکت کرد.

,

وی ادامه داد: جامعه غربی فقط شعار آزادی سر می دهد و از عدالت بویی نبرده است و نسبت به معنویت بیگانگی محض دارد و در مسیر پیشرفت ناقص عمل می کند.

,

وی ادامه داد:

,

شهردار مشهد نیز در این نشست اظهار کرد: سن تقویمی مشهد حدود هزار و ٣٠٠ سال است و در ابتدا یک باغ خصوصی بوده که پس از دفن پیکر امام هشتم با سرعت جمعیت پذیر شد.

,

سید عبدالله ارجائی افزود: هر رویدادی در روح، کالبد، فرهنگ، اجتماع و اقتصاد این شهر باید با فلسفه وجودی این شهر که امام رضا(ع) است هماهنگ باشد. 

,

وی اضافه کرد: تمام مشهد حرم - شهر است و وجود امام هشتم محدود به گیت‌های بازرسی نیست و سبک زندگی زائر، مجاور و خادم سه گانه ای است که در این دوره مدیریتی در مشهد مورد تاکید است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه