اخبار داغ

استاندار مرکزی:

کمباین سازی نقش راهبردی در صنعت کشاورزی کشور دارد

کمباین سازی نقش راهبردی در صنعت کشاورزی کشور دارد
مخلص الائمه اظهار کرد: شرکت کمباین سازی از شرکت های راهبردی و مهم و خصوصا مرتبط با حوزه کشاورزی است که نقش مهمی در صنعت کشاورزی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در آیین بازدید از خط تولید شرکت کمباین سازی اراک گفت: امروز دوم خرداد ماه جهت بررسی و پیگیری مسائل شرکت کمباین سازی اراک در محل شرکت با حضور مدیران شرکت حضور پیدا کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار آفتاب,

مخلص الائمه اظهار کرد: شرکت کمباین سازی از شرکت های راهبردی و مهم و خصوصا مرتبط با حوزه کشاورزی است که نقش مهمی در صنعت کشاورزی دارد.

,

وی ادامه داد: محصولات بسیار خوبی در شرکت کمباین سازی اراک جهت برداشت برنج و گندم تولید می شود که خوشبختانه این شرکت بعد از یک دوره رکود در طی سال های اخیر با شکوفایی و بالندگی بسیار خوبی رسیده و جای تقدیر دارد.

,

استاندار مرکزی بیان کرد: از اوایل سال ۹۵ به بعد چرخه تولید شرکت سرعت زیادی گرفته و نقش به سزایی در تحقق جهش تولید دارد.

,

مخلص الائمه گفت: بالغ بر ۴۰۰ نفر در شرکت کمباین سازی اراک مشغول به فعالیت هستند و روند اشتغال زایی در این شرکت مطلوب است.

,

وی ادامه داد: موانعی برای تحویل کمباین به مصرف کنندگان نهایی کشاورزی وجود دارد که باید با کمک بانک کشاورزی برطرف شود و همچنین مشکلات دیگری که عمدتا اداری هستند در اولین نشست ستاد تسهیل استان بررسی خواهد شد و در راستای حل آنها اقدام خواهیم کرد.

,

استاندار مرکزی افزود: موانعی که در چارچوب بروکراسی اداری برای شرکت وجود دارد بررسی و در راستای حل آنها تمام توان را پای کار می آوریم تا شرکت بتواند روند توسعه صنعتی خود و تحویل محصولات را با کیفیت و شتاب بیشتر و به خوبی ادامه دهد.

,

مخلص الائمه گفت: تعداد زیادی از خریداران کمباین در نوبت هستند و باید موانع اداری و مشکلات تامین مالی برطرف شود می توانیم در راستای توسعه صنعتی شرکت بهتر حرکت کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: از سالجاری با توجه به تغییراتی که در نظام یارانه ای افتاده بخش کشاورزی جزء پیشران اقتصاد کشور خواهد بود و بیش از گذشته اهمیت دارد و باید شرکت هایی چون کمباین سازی حمایت لازم شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه