اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان کشور:

حضور موثر زنان در مقاطع مختلف، نشانگر اوج بصیرت و آگاهی زن در مقاطع تاریخ بوده است

حضور موثر زنان در مقاطع مختلف، نشانگر اوج بصیرت و آگاهی زن در مقاطع تاریخ بوده است
بیابانی با بیان اینکه حضور زنان مسلمان از ابتدای تاریخ اسلام تا به امروز سراسر حاکی از شور، شعور و حماسه است، گفت: حضور موثر زنان در مقاطع مختلف تاریخ اسلام تاکنون نشانگر اوج بصیرت، بینایی و آگاهی زن در مقاطع تاریخ بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، مینا بیابانی ظهر امروز در یادواره شهدای زن عشایر که در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی ایران، شهدایی هستند که هر کدام الگویی بی نظیر برای زنان کشور و همه زنان جهان بوده که یکی از این الگوهای بی نظیر، بانوی عشایر از خطه لارستان استان فارس است، بانوی حماسه سازی که در قبل از پیروزی انقلاب و در سال های ابتدایی جهاد امام(ره) در کنار برادر، همسر و فرزند نوجوان خود در مقابله با رژیم پهلوی به شهادت می رسد و به عنوان الگویی برای همه زنان معرفی می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: الگویی که تعریف جدیدی از حضور اجتماعی زن را به جهان معرفی کرد، الگویی که مبتنی بر فرهنگ فاطمی ایجاد شد و با تاسی به سیره و بانوی فاطمه(س) شکل گرفت و امروز همه ما مسئولیت و وظیفه در قبال حفظ این الگو و معرفی و توسعه آن داریم.

,

مسئول بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: حضور زنان مسلمان از ابتدای تاریخ اسلام تا به امروز سراسر حاکی از شور، شعور و حماسه است، حضور موثر زنان در مقاطع مختلف تاریخ اسلام تاکنون نشانگر اوج بصیرت، بینایی و آگاهی زن در مقاطع تاریخ بوده است.

,

بیابانی گفت: این دستاورد و ارزش را که با انقلاب اسلامی جایگاه و کرامت زن مسلمان به اوج خود رسید، در واقع این جایگاه را از نهضت عظیم امام(ره) داریم و پس از آن مقام معظم رهبری که مسئولیت همه ما را به خصوص زنان، بیش از پیش می کند و باید برای حفظ این دستاورد از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

,

وی با بیان اینکه امروز به فرمان رهبری مکلف به انجام جهاد تبیین هستیم، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف و رسالت های زن مسلمان این است که دستاوردهای عظیم اسلام را که مبتنی بر احیای هویت زن مسلمان است را حفظ کنیم و باید توجه داشت که هیچ نهضتی بدون جهاد تبیین ماندگار نیست.

,

مسئول بسیج جامعه زنان کشور عنوان کرد: با توجه به فرامین رهبری، حضور زنان با تاسی از سیره حضرت زینب(س) که روایتگر موثر در حماسه کربلا بود، وظیفه همه زنان ایران است که باید از این دستاورد انقلاب و ارزشهای انقلاب حفاظت کنند، همچنان که حضرت زینب(س) از دستاوردهای عاشورا با تبیین مجاهدانه خود انجام وظیفه کرد باید در حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش کنیم.

,

بیابانی اظهار داشت: جهاد تبیین را بر این مبنا و بر مبنای مباحث فکری در حوزه زن و خانواده که تحکیم بنیان خانواده، حفظ حریم حجاب و عفاف و تربیت نسل انقلابی و حضور اجتماعی عفیفانه در جامعه است به این جهاد توفیق پیدا کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه