اخبار داغ

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان یزد:

تمامی کارمندان اداره کل تعاون استان یزد در حال انجام فعالیت خود هستند/مشکلات کارمندان را شخص مدیرکل یزد در حال پیگیری است

تمامی کارمندان اداره کل تعاون استان یزد در حال انجام فعالیت خود هستند/مشکلات کارمندان را شخص مدیرکل یزد در حال پیگیری است
مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد در رابطه با استعفای تعدادی از کارکنان این اداره کل گفت: مدیر کل اداره با افراد جلسه برگزار و در حال حاضر تمامی کارمندان در حال فعالیت خود هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدتقی شفیع پور روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در رابطه با استعفای برخی از کارکنان این مجموعه به خبرنگار یزدرسا ، گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد همیشه و همواره در راستای صیانت از روابط کار، جان و مال نیروی انسانی وحمایت از جامعه زحمت کش و خدوم کارگران و تعاونگران قدم برداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , یزدرسا,

وی ادامه داد: پرسنل خدوم و زحمتکش این اداره این موضوع را جزء اهداف کلان خود می دانند ولی با افزایش تورم و مشکلات موجود و فشارهای اقتصادی زیادی که برای پرسنل به وجود آمده است، تعدادی از همکاران در راستای اعلام و اعتراض صنفی خود اقدام به استعفای دسته جمعی نموده اند.

,

مدیر روابط عمومی این اداره کل عنوان کرد: در حال حاضر تمامی همکاران مانند گذشته با تمام قوا در راستای اهداف سازمانی در حال خدمت رسانی به جامعه هدف می باشند و خللی در خدمت رسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به وجود نیامده است. 

,

وی ادامه داد: امیدواریم با نگاه ویژه دولت و مجلس طرح همسان سازی حقوق کارکنان دولت بزودی تحقق یابد و دستگاه هایی مانند تعاون، کار و رفاه اجتماعی که خدمات مختلفی را به جامعه ارائه می کنند ولی حقوق و مزایای نسبتا کمتری به پرسنل آنها پرداخت می گردد، از مزایای این طرح برخوردار شوند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته (یکشنبه) جلسه چند ساعته ای را با برخی از معترضین بابت حقوق و مزایا در دفتر خود برگزار کرد و با وزارت مذکور جهت برطرف شدن مشکلات آنها رایزنی نموده است.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه