اخبار داغ

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

محور کلامی مهمترین نقش‌آفرینی روحانیت در دفاع مقدس بود

محور کلامی مهمترین نقش‌آفرینی روحانیت در دفاع مقدس بود
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تاثیر کلامی، پشتیبانی، مسوولیتی، مدیریتی، تبلیغی، رزمی، رزمی-تبلیغی، فرماندهی و تخصصی محورهای مهم اثربخشی روحانیت در جنگ بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در یادواره شهدای روحانیون استان تهران و شهرستان ری که به همت سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران و حضرت عبدالعظیم ناحیه ری در حرم شیخ صدوق برگزار شد، با اشاره به جنایات متنوع ضد انقلاب و دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اظهار کرد: در جنگ تحمیلی، جنگی نامتقارن را در مقیاسی گسترده به طول هشت سال از زمین و هوا را به ما تحمیل کردند و همه دنیا در مقابل ملت ما قرار داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: ملت ما با دست خالی علم افتخار را به دوش می‌کشد و امروز جمهوری اسلامی به عنوان ام‌القرای کشورهای دنیا در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.
,
 
,
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: امروز اگر از دوست و دشمن بپرسیم که آیا جمهوری اسلامی و ملت ایران تاثیرپذیر از قدرت‌های دنیا هستند و قدرتی در دنیا می‌تواند بر اراده ملت و دولت ما تاثیر بگذارد، قطعا پاسخ "نه" خواهیم شنید.
,
ذوالنور با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی نظم نوین جهانی را بر هم زده و کشورهای منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده است، تاکید کرد: رمز موفقیت ما در دفاع مقدس و حوزه‌های دیگر عامل مادی نبوده، بلکه عوامل معنوی موفقیت ما را رقم زده‌اند.
,
وی خاطرنشان کرد: روحانیت در ایجاد، تقویت و استمرار عوامل معنوی در هشت دفاع مقدس بالاترین سهم و نقش را به خود اختصاص داده است.
,
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به بیان هشت محور فعالیتی و تاثیرگذاری روحانیت در دفاع مقدس پرداخت و تاکید کرد: نقش‌آفرینی کلامی، پشتیبانی، مسوولیتی، مدیریتی، تبلیغی، رزمی، رزمی-تبلیغی، فرماندهی و تخصصی محورهای مهم اثربخشی روحانیت در جنگ بود.
,
ذوالنور ادامه داد: رمز موفقیت روحانیت در طول تاریخ این بوده که در صحنه‌های خطر نگفت بروید، بلکه یا گفت ببایید برویم و یا رفت و گفت بیایید و به ما بپیوندید.
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه