اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

ترورهای کور دشمن، باعث افزایش جوشش مردم ایران خواهد شد / جهاد کبیر باید در عرصه های مختلف رخ دهد

ترورهای کور دشمن، باعث افزایش جوشش مردم ایران خواهد شد / جهاد کبیر باید در عرصه های مختلف رخ دهد
قاسم پور گفت: مطمئناً با شهادت مدافعان وطن و مدافعان حرم، جوشش و حرکت شجاعانه مردم ایران اسلامی بیشتر از گذشته خواهد شد و این ترورهای کور هیچ گونه سستی در اراده ملت ایران به وجود نخواهد آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن محکوم کردن ترور شهید صیاد خدایی، اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در بحث ترورهای کور سرمایه اجتماعی ملت ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز هنوز دست از این اقدامات وقیحانه برنداشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: مطمئناً با شهادت مدافعان وطن و مدافعان حرم، جوشش و حرکت شجاعانه مردم ایران اسلامی بیشتر از گذشته خواهد شد و این ترورهای کور هیچ گونه سستی در اراده ملت ایران به وجود نخواهد آورد.

,

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه فتح خرمشهر بر اساس بیانات امام و رهبری یک فتح الفتوح بود، تصریح کرد: ملت ایران از یک رژیم ورشکسته سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پهلوی یک نظام دست خالی تحویل گرفته بودند و قطعاً خدا کمک کرد و سلحشوری و ایستادگی مردم باعث به وجود آمدن حماسه خرمشهر شد.

,

وی با تاکید بر اینکه با فتح خرمشهر آرزوی صدام مبنی بر پیروزی در جنگ به گور برده شد، اذعان کرد: فتح خرمشهر زمینه ساز اقتدار، عظمت، عزت ملت ایران تا به امروز شد و جایگاه هایی که کشور در عرصه های مختلف داخلی و خارجی رسیده مدیون خون شهدایی است که در عرصه های مختلف تقدیم نظام مقدس اسلامی ایران کرده است.

,

قاسم پور در ادامه عنوان کرد: امروز در یک جنگ بزرگ اقتصادی قرار داریم و آبادی هایی که حاصل خروجی جنگ اقتصادی و شرایط اقتصادی است بیش از پیش خواهد بود ولی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید یک جهاد کبیر و بزرگ در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی رخ دهد.

,

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که به هر یک از بخش های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور ضربه بزند و نگذارد که اعتماد عمومی در این بخش ها ایجاد شود که قطعاً مردم هوشیار بودند، هستند و خواهند بود، تشریح کرد: مطمئناً منویات مقام معظم رهبری چراغ راه همه مردم و مسئولان برای پیروز شدن در این جنگ اقتصادی است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه