اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

فتح خرمشهر منشأ عزت و سربلندی ایران اسلامی است

فتح خرمشهر منشأ عزت و سربلندی ایران اسلامی است
کریمی گفت: در پرتو جریان آزادسازی خرمشهر می توان آزادی خرمشهرهای جدید و سرنوشت ساز دیگری رقم زد و الگوگیری از درس های حماسه سوم خرداد قطعا می تواند ملت ایران را در آزادی خرمشهرهای پیش رو یاری و نصرت دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز به مناسبت فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر که به زیبایی روز مقاومت و ایثار نامگذاری شده یادآور رشادت های ملت قهرمان ایران و رزمندگان اسلام است و حماسه سوم خرداد سرآغاز سربلندی ملت ایران در عرصه های مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: فتح خرمشهر منشا عزت ایران اسلامی و درخشش ملت ایران در عرصه های مختلف است و آزادی خرمشهر نماد مامیتوانیم است و این حماسه بزرگ برای امروز و فردای نسل جوان باید همواره زنده بماند.

,

کریمی بیان کرد: عملیات غرورآفرین بیت المقدس که موجب آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد شد به عنوان نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس و از حماسه های ماندگار و سرنوشت ساز است و برای همیشه در تاریخ پرتو افشانی می کند و یوم الله سوم خرداد تجلی قدرت لایزال الهی است.

,

وی با بیان اینکه آزادی خرمشهر فراتر از یک پیروزی در عرصه نبرد با دشمنان اشغالگر بود بلکه یک معجزه الهی بود،گفت: حماسه سوم خرداد به دست توانای رزمندگان اسلام رقم خورد و سرآغاز درخشش ملت ایران و جوانان ایرانی در عرصه های خودکفایی و خودباوری است و به برکت حماسه سوم خرداد ایران اسلامی مسیر پیشرفت و حرکت به سمت قله های بلند را با اقتدار حرکت می کند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به تلاش های دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی گفت: امروز اردوگاه دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی رژیم تروریستی ایالات متحده آمریکا و حامیان کودک کش صهیونیستی آنها در پی تصرف خرمشهرهای ذهنی، فکری و نرم افزاری ملت ایران و خصوصا جوانان هستند که در چنین فضایی تحقق جهاد تبیین موثرترین راهکار در برابر توطئه های دشمنان در جنگ شناختی و ترکیبی است.

,

وی تأکید کرد: در پرتو جریان آزادسازی خرمشهر می توان آزادی خرمشهرهای جدید و سرنوشت ساز دیگری رقم زد و الگوگیری از درس های حماسه سوم خرداد قطعا می تواند ملت ایران را در آزادی خرمشهرهای پیش رو یاری و نصرت دهد.

,

کریمی خاطر نشان کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان والامقام انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف و خصوصا شهدای عملیات بیت المقدس این اطمینان را می دهیم به فضل الهی و با تاسی از گفتمان امامین انقلاب اسلامی و آموزه های هشت سال دفاع مقدس، نیروهای مسلح با برافراشته نگه داشتن پرچم اقتدار، عزت، مقاومت، پایداری و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان در میدان های مختلف اجازه عرض اندام و توطئه انگیزی علیه ارزش های انقلاب اسلامی و منافع ملی را نخواهند داد و هرگونه خطای محاسباتی دشمنان در هر نقطه ای از عالم علیه منافع ملت ایران را قاطعانه پاسخ درخور خواهند داد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه