اخبار داغ

لقمه‌گیری پایتختی‌ها برای تراکتور: الهامی جانشین ساغلام می‌شود!

لقمه‌گیری پایتختی‌ها برای تراکتور: الهامی جانشین ساغلام می‌شود!
روزنامه خبر ورزشی در ادعایی خلاف واقع از تغییرات در کادرفنی تراکتور در پایان فصل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، درحالیکه باشگاه تراکتور به تازگی برای ادامه همکاری با «ارطغرل ساغلام» سرمربی کنونی خود ابراز تمایل نموده و عنوان کرده است که مشتاق است تا قرارداد این سرمربی را تمدید کند، اما امروز یکی از روزنامه‌های پایتخت از قطع همکاری دو طرف در پایان فصل خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

روزنامه خبر ورزشی با اعلام این خبر و ادعای جانشینی ساکت الهامی به جای ارطغرل ساغلام، نوشت: «سرمربی سابق نساجی مازندران که پس از قهرمانی غیرمنتظره در جام حذفی حواشی به وجود آورده و از این تیم برکنار شده بود حالا قرار است دوباره در لیگ برتر مشغول به کار شود. ساکت الهامی سابقه سرمربیگری در تیم تراکتور تبریز را داشته و با این تیم به عنوان قهرمانی جام حذفی نیز رسیده است. او قرار است درپایان فصل جاری جانشین ارطغرل ساغلام سرمربی ترک تبار تیم تراکتور شود که نتوانست نتایج خیلی خوبی با این تیم تبریزی کسب کند.»

,

این روزنامه در واقع با ذکر این عبارت که ساغلام نتوانسته نتایج خیلی خوبی با تراکتور کسب کند، به شکل تلویحی از نارضایتی مسئولان باشگاه تراکتور از عملکرد این سرمربی سخن به میان آورده که برخلاف خبر باشگاه تراکتور است.

,

این درحالی است که روند تیم محبوب پرشورها با سرمربی ترک‌تبارش در هفته‌های گذشته رو به رشد بوده و تراکتورِ ساغلام در ۵ بازی آخر خود شکست‌ناپذیر ظاهر شده است؛ جایی که هواداران تراکتور نیز خواهان تمدید قرارداد این سرمربی هستند.

,

هنوز باشگاه تراکتور نسبت به خبر روزنامه خبر ورزشی واکنشی نشان داده است. البته ناگفته نماند که قرارداد ارطغرل ساغلام با تراکتوری‌ها به مدت یک و نیم فصل امضاء شده که برای فصل آینده منوط به توافق دوجانبه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه