اخبار داغ

مدیر روابط عمومی گالری ماه‌زاد استان البرز:

البرز، میزبان هنرمندان تصویرگری ۴ استان کشور می شود/ هنرِ تصویرگری ایران کوچک؛ گمنام در استان و شهره در کشور

البرز، میزبان هنرمندان تصویرگری ۴ استان کشور می شود/ هنرِ تصویرگری ایران کوچک؛ گمنام در استان و شهره در کشور
فاطمه فاطمی گفت: نمایشگاه گروهی تصویرسازی «ماه بهشت» با موضوع بهار و با حضور ۲۵ هنرمند تصویرگر به نام استان های البرز، تهران، اصفهان و خراسان رضوی در گالری ماه زاد برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه فاطمی مدیر روابط عمومی گالری "ماه‌زاد" استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: نمایشگاه گروهی تصویرسازی «ماه بهشت» با موضوع بهار و با حضور ۲۵ هنرمند تصویرگر به نام استان های البرز، تهران، اصفهان و خراسان رضوی، ۵ الی ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در گالری ماه زاد برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: هدف از بر‌پایی این نمایشگاه ثبت و ارائه آثار هنری با حال و هوای زیبای بهار است.
 
فاطمی افزود: همچنین به بهانه حضور در این نمایشگاه هنرمندان تصویرگر (به ویژه تصویرگران البرزی) فرصتی برای دورهمی خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی گالری تصریح کرد: هنرمندان تصویرگری البرز گمنام در استان و شهره در کشور هستند اما متاسفانه به دلیل عدم زیرساخت های مناسب هنر خود را در شهرهای بزرگ به نمایش می گذارند.

قاطمی مهمترین دغدغه و مشکل هنرمندان این رشته در استان را نبود کلاس‌های تخصصی و عدم همکاری انتشارات استان با تصویرگران البرزی دانست و گفت: ما در رشته تصویرسازی همچنان از لحاظ آموزش و شغل وابسته به تهران هستیم و این مشکل با آشنایی بیشتر مسئولین مربوط با این رشته حل می‌شود.

وی تاکید کرد: ما در سطح استان حتی در ایام نوروز از هنر تصویرگران روی دیوارها استفاده نمی کنیم؛ این در حالی‌ است که تصویرگران البرزی می توانند چهره استان را خیلی زیباتر و شادتر کنند.

این هنرمند گفت: به منظور ایجاد ارتباط بیشتر بین مخاطب و هنرمندان، گالری ماه زاد در طول این نمایشگاه زمانی را برای آشنایی بیشتر با ذهنیت و حس تصویرگران در حال خلق اثر و گپ و گفت دوستانه با آنان اختصاص داده است.

فاطمی در خاتمه خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه نمایشگاه پنجشنبه ۵ خرداد ماه ساعت ۱۷ در گالری ماه زاد واقع در فلکه اول گوهردشت بلوار میرزایی برگزار می شود و علاقمندان نیز می توانند ۶ الی ۱۱ خرداد ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ از نمایشگاه دیدن فرمایند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
,
, ,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه