اخبار داغ

رزمنده دفاع مقدس:

یادآوری عملیات بیت المقدس می توانیم موجی از امید و امیدواری را بین مردم بوجود آورد

یادآوری عملیات بیت المقدس می توانیم موجی از امید و امیدواری را بین مردم بوجود آورد
کرامت گفت: حاصل عملیات بیت المقدس، خودباوری و مبارزه با دست خالی در برابر لشکر تا دندان مسلح بعثی بود، با یادآوری رخدادهای این عملیات، می توانیم موجی از امید و امیدواری را بین مردم بوجود آوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا کرامت از رزمندگان دفاع مقدس در گفتگو با دیارآفتاب با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: حضرت امام(ره) فرمود؛« خرمشهر را خدا آزاد کرد»، در واقع هم اینگونه بود، وقتی که دشمن خرمشهر را اشغال کرد، این باور بود که پیروزی بزرگی را بدست آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: هدف اصلی دشمن تصرف کل استان خوزستان درمدت 10 روز بود ولی این اتفاق نیفتاد و دشمن از رسیدن به اهداف اولیه ناکام مانده و برای جبران این ناکامی و تقویت انگیزه و روحیه نیروهای خود و حفظ حامیانش مجبور بود در اشغال خرمشهر مانور بدهد.

,

کرامت اظهارکرد: صدام اعلام کرد اگر ایران خرمشهر را تصرف کند من کلید بصره را به آن ها می دهم، همچنین صدام برای حفظ خرمشهر چندین لشکر و تیپ را در آن جا مستقرکرد و اطراف خرمشهر را موانع گذاری کرد.

,

رزمنده دفاع مقدس گفت: پس از 19 ماه به منظور آزادسازی خرمشهر رزمندگان اسلام عملیات بیت المقدس مقدس را آغازکرد، البته قبل عملیات چند مرحله شناسایی توسط شهیدحسن باقری و شهید همدانی از مواضع و استحکامات دشمن بعمل آمد.

,

وی ادامه داد: بعد از شناسایی مراحل طرح ریزی عملیات و هماهنگی لازم بین فرمانده سپاه و ارتش بعمل آمد و در نهایت در 10 اردیبهشت ماه61 عملیات از سه محور در چهار مرحله آغاز شد و بعد از 13شبانه روز نبرد جانانه خرمشهر آزاد شد.

,

کرامت گفت: در اصل بدلیل ایمان خالصانه رزمندگان اسلام به خداوند متعال و توسل به انبیا و ائمه اطهارخداوند هم مزد و پاداش آن ها را داد.

,

این رزمنده دفاع مقدس بیان کرد: حاصل این عملیات خودباوری و مبارزه با دست خالی در برابر لشکر تا دندان مسلح بعثی بود، با یادآوری رخدادهای این عملیات، می توانیم موجی از امید و امیدواری را بین مردم بوجود آوریم.

,

وی افزود: رزمندگان ما با دست خالی در برابر دشمنان تا به دندان مسلح ایستادگی کردند و با تکیه بر ایمان الهی، وحدت و تبعیت از اوامر امام (ره)، خرمشهر را آزاد کردند.

,

کرامت خاطرنشان کرد: جوان امروز هم با درس گرفتن از حماسه خرمشهر باید با بصیرت و آگاهی از موقعیت و شناخت نیاز زمان، در صحنه حضور داشته باشد،  تا بتواند حماسه‌ای دیگر آفریده و خرمشهر پیشروی خود را آزاد کنند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه