اخبار داغ

در اردو تمرینات متنوعی را برای ملی‌پوشان در نظر گرفته‌ایم؛

امینی: مدال‌آوران مسابقات جهانی کشتی از رقابت‌های قهرمانی کشور معاف می‌شوند/ اردوی ما تا زمان اعزام نفرات ادامه خواهد داشت

امینی: مدال‌آوران مسابقات جهانی کشتی از رقابت‌های قهرمانی کشور معاف می‌شوند/ اردوی ما تا زمان اعزام نفرات ادامه خواهد داشت
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مدال‌آوران مسابقات جهانی کشتی صربستان از رقابت‌های قهرمانی کشور معاف می‌شوند.
[

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ احسان امینی، مربی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: دومین اردوی تیم ملی کشتی پس از رقابت‌های جهانی، ویژه مدال‌آوران این رقابت هاست که معاف از رقابت‌های قهرمانی کشور خواهند شد. 

,

وی در ادامه بیان داشت: در این مرحله با توجه به اینکه سایر کشتی‌گیران می‌بایست در رقابت‌های قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی شرکت می‌کردند، از ۶ مدال‌آور رقابت‌های جهانی نروژ که از این مسابقات معاف بودند، دعوت کردیم. ما در این اردو تمرینات متنوعی را برای ملی‌پوشان در نظر گرفته‌ایم که در روز اول اردو نفرات بازی والیبال انجام دادند و روز چهارشنبه صبح تمرین هوازی و عصر نیز مرور فن در دستور کارمان بود.

,

امینی پیرامون برنامه برای تورنمنت‌های آتی عنوان داشت: با توجه به برنامه کادرفنی برای حضور در رقابت‌های تیم به تیم در آمریکا، کادرفنی باید برنامه‌ریزی لازم را برای حضور در این مسابقات داشته باشد و به همین جهت حفظ آمادگی و ارتقاء ملی پوشان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

,

مربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح داشت: اردوی ما تا زمان اعزام نفرات برای کسب ویزا تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت و مرحله بعدی اردوی پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و دعوت از نفرات برتر با حضور مدال‌آوران و نفرات برتر این مسابقات آغاز و برنامه‌های اصلی کادرفنی برای مسابقات پیش رو شروع خواهد شد.

,

وی در پایان گفت: نکته‌ای که ما و کشتی‌گیران را برای انجام تمرینات دلگرم می‌کند، امکانات بالا و کامل کمپ تیم‌های ملی است، که جا دارد از تلاش‌های فدراسیون به جهت آماده‌سازی چنین فضای تمرینی که از هر نظر کامل است قدردانی کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه