اخبار داغ

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

فتح خرمشهر عبور از ناممکن‌ها بود/غلبه بر مشکلات اقتصادی با ولایتمداری و بصیرت ممکن می شود

فتح خرمشهر عبور از ناممکن‌ها بود/غلبه بر مشکلات اقتصادی با ولایتمداری و بصیرت ممکن می شود
حجت الاسلام کمالی گفت: از خرمشهر عبور کردیم و خونین شهر را تبدیل به خرمشهر کردیم و امروز هم رمز عبور از خونین شهرهایی که تفکرات لیبرال سرمایه داری با فرماندهی امریکا و انگلیس و جریانات متعدد در دنیا و دشمنان قسم خورده برای ما در حوزه اقتصادی ایجاد کردند، همین ایمان به خداوند، ولایتمداری و بصیرت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام امین رضا کمالی شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و ۷۲ شهید روحانی استان در حسینیه جماران برگزار شد با اشاره به عبور از موانع دشمن در خرمشهر، اظهار کرد: وقتی که دشمنان با هواپیما از استحکامات ایجاد شده صدام در خرمشهر فیلمبرداری می کردند، می گفتند امکان باز پس گیری شهر وجود ندارد و صدام با اطمینان گفته بود اگر ایران بتواند خرمشهر را باز پس بگیرد، کلید بصره را به آنها می دهم. اما این غیرممکن، ممکن شد و خرمشهر توسط رزمندگان اسلام آزاد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه فتح خرمشهر، غلبه بر ناممکن‌ها بود و امام خمینی(ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: در دوران دفاع مقدس فاتحان میادین سخت بودیم چون وحدت ملی برای مقابله با دشمن، فرماندهی و مدیریت خلاق داشتیم و مهمتر از همه ولایتمداری ملت ایران و رزمندگان، صلابت و شجاعت مثال زدنی، بصیرت دینی و سیاسی مردم بود.

,

وی بیان کرد: از خرمشهر عبور کردیم و خونین شهر را تبدیل به خرمشهر کردیم و امروز هم رمز عبور از خونین شهرهایی که تفکرات لیبرال سرمایه داری با فرماندهی امریکا و انگلیس و جریانات متعدد در دنیا و دشمنان قسم خورده برای ما در حوزه اقتصادی ایجاد کردند، همین ایمان به خداوند، ولایتمداری و بصیرت است.

,

حجت الاسلام کمالی در پایان با تأکید بر اینکه باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و راه آنان در وصیتنامه هایشان و راه شهید سپهبد حاج قاسم نیز در ولایت‌نامه ایشان است، افزود: کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی و طلبه کشور چهارم خردادماه در استان قم برگزار خواهد شد

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه