اخبار داغ

آزادی ۱۵ نفر از زندانیان غیرعمد زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد

آزادی ۱۵ نفر از زندانیان غیرعمد زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی از آزادی ۱۵ نفر از زندانیان زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس منصور بیژنی در جمع خبرنگاران گفت: با همکاری مراجع قضایی، خیرین و نیکوکاران و شکات در دو ماهه سالجاری تعداد 15 نفر از محکومین مالی غیر عمد که مبلغ بدهی آنان بالغ بر ده میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی اظهارکرد: جهت آزادی این تعداد از زندانیان مبلغ 387 میلیون تومان از محل کمک‌های ستاد دیه استان و کشور؛ آورده زندانیان محکوم 94 میلیون، 250 میلیون معرفی به بانک و 156 میلیون تومان نیز اعسار بوده است.

,

این مقام ارشد زندان های استان با بیان اینکه فرهنگ گذشت در استان ما به یک امر بسیار نیکو و خدا پسندانه مبدل شده؛ افزود: شکات پرونده‌های این محکومین نه میلیارد و 900 میلیون تومان از طلب خود را بخشیده اند؛ که این افراد خود از بهترین نیکوکاران و خیرین در امر آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد حسوب می شوند.

,

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آنجائیکه ستاد دیه  یک موسسه خیریه غیرتجاری و غیرانتفاعی است، از مسئولان و خیرین نوع‌دوست و نیکوکاران می خواهم تا این ستاد مردم نهاد را در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی بیش از پیش یاری نمایند.

,

بیژنی بیان کرد: هم‌اکنون 245  زندانی جرایم غیرعمد و محکومین مالی در زندان‌های استان بسر می برند که منتظر کمک‌های خیرخواهانه خیرین و نیکوکاران و گذشت شکات می‌باشند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه