اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

صداقت و ضریب اخلاص رزمندگان سبب آزادسازی خرمشهر شد/ جهاد تبیین، راه حل تمام مشکلات اقتصادی و هجمه‌های تبلیغاتی است

صداقت و ضریب اخلاص رزمندگان سبب آزادسازی خرمشهر شد/ جهاد تبیین، راه حل تمام مشکلات اقتصادی و هجمه‌های تبلیغاتی است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه صداقت و ضریب اخلاص رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر بیشتر بود، گفت: خداوند این صداقت را در ملت ایران و رزمندگان اسلام دید و نصرت خود را بر ما نازل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله علی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان اسلام به تعبیر حضرت امام(ره) فتح عظیم بود همانطور که فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ضریب اخلاص رزمندگان و مردم در آزادسازی خرمشهر بیشتر بود، خاطرنشان کرد: لطف و عنایت پروردگار، ایمان رزمندگان، مدیریت قاطعانه حضرت امام خمینی(ره) و در مجموع، ضریب اخلاص بیشتر بود که خروجی آن را در آزادی خرمشهر مشاهده کردیم.

,

آیت‌الله خاتمی با اشاره به خطبه 56 نهج‌البلاغه که امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند: «فَلَمّا رَاَی اللهُ صِدقَنا اَنزَلَ عَلَینَا النَّصرَ...» افزود: صداقت در آن زمان در اوج خود بود و خداوند این صداقت را در ملت ایران و رزمندگان اسلام دید و نصرت خود را بر ما نازل کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام راحل از آزادسازی خرمشهر به عنوان فتح عظیم، تعبیر کردند، گفت: هر کدام از بخش‌های دوران 8 سال دفاع مقدس هم اگر کمی به فرمواشی سپرده شود، آزادی خرمشهر نباید فراموش شود.

,

وی در خصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش است، اظهار داشت: شرایط اقتصادی کنونی، یکی از همان خرمشهرها است اما مقابله و راه حل تمام مشکلات اقتصادی، هجمه‌های تبلیغاتی، بزک کردن دشمنان و... جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن تاکید کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه