اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان:

تقدیم ۷۹ شهید از چهارمحال‌وبختیاری در عملیات بیت‌المقدس

تقدیم ۷۹ شهید از چهارمحال‌وبختیاری در عملیات بیت‌المقدس
سرهنگ منوچهر ذوالفقاری گفت: ۱۰۷ جانباز، چهار آزاده و تقدیم ۷۹ شهید گلگون‌کفن در عملیات بیت‌المقدس از افتخارات این استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ منوچهر ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از این استان در عملیات بیت‌المقدس 400 نیرو در قالب یگان‌های ارتش، سپاه، جهاد و بسیج حضور داشتند و نقش‌آفرینی کردند.
وی با بیان اینکه 107 جانباز، چهار آزاده و تقدیم 79 شهید گلگون‌کفن در عملیات بیت‌المقدس از افتخارات این استان است تصریح کرد: ستادهای گرامیداشت این روز از روزهای قبل تشکیل شده و 11 ستاد در سطح استان و فرمانداری‌ها و ادارات استان تشکیل شده و بیش از 800 برنامه به دبیرخانه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر واصل شده است.
ذوالفقاری یادآور شد: برنامه‌ها از روزهای قبل شروع شده است و صبح امروز صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) برگزار شد، همچنین تجلیل از پیشکسوتان این عرصه، خانواده معظم شهدا و رزمندگان و جانبازان این عرصه برگزار می‌شود که برای اولین بار در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از برگزاری برنامه‌های جهاد تبیین در سطح دانشگاه‌ها، مدارس، ادارات، پایگاه‌های بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: یادواره شهدای آبروی محله به مناسبت این روز برگزار می‌شود و رژه موتوری در سطح شهرستان‌ها امروز در برنامه قرار دارد.
ذوالفقاری ادامه داد: همچنین صبح امروز زنگ مقومت در مدارس استان نواخته شد و در همین راستا برنامه سلام فرمانده روز گذشته در شهرکرد و امروز در شهرستان بروجن و فردا در لردگان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه