اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله:

یوم الله سوم خرداد نماد غرور ملی و درس مهم مکتب ولایتمداری و بصیرت است

یوم الله سوم خرداد نماد غرور ملی و درس مهم مکتب ولایتمداری و بصیرت است
کریمی گفت: یوم الله سوم خرداد ماه نماد غرور ملی و درس مهم مکتب ولایتمداری و بصیرت است و ملت ایران با الگوگیری از این حماسه بزرگ توانستند در طول ۴۳ سال گذشته حماسه های بزرگ خلق کنند و دستاوردهای عظیم انقلاب مرهون خلق این حماسه ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در صبحگاه مشترک وحدت و مودت نیروهای مسلح استان به مناسبت سوم خرداد گفت: به برکت ایثار و مجاهدت شهدا، رزمندگان و مردم شجاع و دلاور ایران اسلامی در چهل سال اول انقلاب علیرغم همه مشکلات و توطئه های دشمنان مسیر نورانی انقلاب استمرار پیدا کرد و امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
کریمی اظهار کرد: جهادی که ملت ایران و بسیجیان جبهه حق در طول ۴۲ سال گذشته در حوزه های مختلف انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی، دفاعی، نظامی، سازندگی، علمی و فرهنگی محقق کردند تحقق سطح استراتژیک بود و در جهادهایی که در چهل سال اول انقلاب اسلامی رقم خورد شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی شد و البته دستاوردهای بسیاری نیز خلق شد که برگرفته از خون مطهر شهدا است.
,
 
,
وی ادامه داد: علیرغم همه توطئه های دشمنان، بسیج مردمی در طول انقلاب اسلامی با هدایت های امامین انقلاب اسلامی موفق عمل کرده و نظام اسلامی امروز با فرهنگ و تفکر بسیجی به این درجه از اقتدار رسیده و دستاوردهای زیادی خلق شده است.
,
 
,
کریمی بیان کرد: شهدا سرمایه های انقلاب اسلامی و تضمین کننده امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی هستند و امروز عزت ایران اسلامی برگرفته از مجاهدت های شهدا در عرصه های مختلف است و ما در قبال شهدا مسئولیت سنگینی بر عهده داریم.
,
 
,
وی یادآور شد: مکتب اسلام ناب محمدی ملت ایران را با هدایت های امامین انقلاب اسلامی منسجم دور یکدیگر جمع کرد و آنها را برای رسیدن به اهداف بلند متحد ساخت و امروز این انسجام و اتحاد باید برای تشکیل تمدن انقلاب اسلامی تقویت شود.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: گام دوم انقلاب اسلامی یعنی اینکه ما از سطح استراتژیک خارج شدیم و به سطح ایدئولوژیک رسیدیم و برای ماندگاری انقلاب اسلامی بسیجیان باید همچون گذشته نقش آفرینی کنند و برای استمرار انقلاب اسلامی و تقویت اقتدار باید سطح ایدئولوژیک را ادامه بدهیم.
,
 
,
وی ادامه داد: اسلام باید سنگرهای کلیدی را فتح کند و این تنها با محقق شدن تمدن اسلامی محقق می شود که مقدمه آن تشکیل دولت اسلامی است و لازمه آن عملیاتی نمودن فرامین امامین انقلاب اسلامی است و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امروز باید در راس همه امور قرار گیرد.
,
 
,
کریمی اظهار کرد: توسل به خداوند و اهل بیت(ع)، ولایتمداری و حضور مردم در چهل سال اول تمام محدودیت ها را به فرصت ها تبدیل کرده و بزرگترین موفقیت ها را رقم زده و دستاوردهای زیادی را به ماندگار گذاشته و این سه مولفه روز به روز باید تقویت شود.
,
 
,
وی اضافه کرد: عملیات غرور آفرین بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد از فتوحات بزرگ و جلوه های ویژه امداد الهی برای امت اسلام بود و رزمندگان اسلام با اعتماد به نصرت الهی حماسه بزرگی خلق کردند.
,
 
,
کریمی گفت: یوم الله سوم خرداد ماه نماد غرور ملی و درس مهم مکتب ولایتمداری و بصیرت است و ملت ایران با الگوگیری از این حماسه بزرگ توانستند در طول ۴۳ سال گذشته حماسه های بزرگ خلق کنند و دستاوردهای عظیم انقلاب مرهون خلق این حماسه ها است.
,
 
,
وی افزود: فتح خرمشهر سرآغاز تشکیل جبهه مقاومت بود و شهدایی همچون شهید سلیمانی در مکتب سوم خرداد رشد و تربیت پیدا کرده اند و به برکت تفکر آزادسازی خرمشهر امروز جبهه مقاومت در حال افتخار آفرینی برای امت اسلام است و اگر امروز می خواهیم در همه صحنه های پیش روی انقلاب موفقیت حاصل کنیم باید الگوی فتح خرمشهر را به کارگیری کنیم.
,
 
,
کریمی یادآور شد: آنچیزی که توانست ملت ایران و رزمندگان اسلام را در عملیات بیت المقدس پیروز کند توکل بر خدا، اخلاص در نیت، تقوای در عمل بود که منجر به یک عمل صالح شد و فتح خرمشهرهای پیش رو در گرو تفکر ولایتمداری ، جهادی، انقلابی و به کارگیری عزم و اراده های قوی است.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امروز نیازمند فتح خرمشهرها در صحنه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هستیم و دشمنان با جنگ شناختی به دنبال اشغال کردن ذهن مردم هستند که باید در مقابل توطئه های آنها هوشیار بود و تحقق جهاد تبیین و روایت صحیح از حماسه های انقلاب اسلامی راهکار مقابله با توطئه های دشمنان است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: به برکت تفکر ولایتمداری و انقلابی حاکم در نیروهای مسلح امروز سربازان حضرت روح الله(ره) آمادگی کامل در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان دارند و هرگونه خطای محاسباتی دشمنان علیه منافع ملت ایران را پاسخی درخور خواهند داد.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه