اخبار داغ

امام جمعه اراک:

فتح خرمشهر سرافرازی و عزت ملت ایران را رقم زد

فتح خرمشهر سرافرازی و عزت ملت ایران را رقم زد
دری نجف‌آبادی گفت: فتح خرمشهر موجب ظهور قدرت دفاعی و افزایش اعتبار سیاسی ایران شد و سرافرازی و عزت ملت ایران را رقم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در صبحگاه مشترک وحدت نیروهای مسلح گفت: ملت ایران و رزمندگان اسلام با تکیه بر قدرت خداوند و ایمان الهی توانستند پیروزی بزرگی به دست بیاورند و فتح خرمشهر با به کارگیری اراده الهی و ظرفیت های داخلی رقم خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
دری نجف‌آبادی اظهار کرد: حماسه فتح خرمشهر درس می دهد که هر زمان که ملت ایران با ایمان و توکل بر خدا وارد صحنه شده خداوند پیروزی های بزرگ را به ملت ارزانی داشته و یوم الله سوم خرداد یادآور نصرت الهی و اعتماد به ولایت است که همواره باید مورد توجه باشد.
,
 
,
وی ادامه داد: امروز برای آزادی خرمشهرهای پیش رو تنها باید به قدرت خداوند و اراده الهی تکیه کنیم و لذا خرمشهرها در حوزه فرهنگی، اقتصادی با اعتماد به ولایت و با کارگیری اراده های الهی آزاد می شوند. 
,
 
,
امام جمعه اراک بیان کرد: امروز به برکت تفکر و نهضت امام خمینی(ره) و هدایت های مقام معظم رهبری جبهه مقاومت در سراسر عالم نقش آفرینی می کند و حماسه فتح خرمشهر سرآغاز موفقیت های ملت ایران در عرصه های منطقه ای و بین المللی بود.
,
 
,
دری نجف‌آبادی گفت: فتح خرمشهر موجب ظهور قدرت دفاعی و افزایش اعتبار سیاسی ایران شد و سرافرازی و عزت ملت ایران را رقم زد.
,
 
,
وی افزود: امروز در جبهه های اقتصادی و فرهنگی نیاز به فتح خرمشهرها و خلق حماسه ها داریم که باید با فرهنگ تلاش، ازخودگذشتگی، روحیه جهادی و با به کارگیری عناصر با کفایت و کارآمد محقق شود.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح در مقابله با هرگونه تهدید هوشیاری کامل دارند و زورگویان عالم این را بدانند هرقدرتی که بخواهد به منافع مردم و کشور ضربه وارد کند مقتدرانه با پاسخ محکم نیروهای مسلح کشور روبه روو خواهد شد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح مقتدر و انقلابی کشور تربیت شدگان مکتب امام حسین(ع) و حاج قاسم سلیمانی هستند و آمادگی کامل برای مقابله با تهدیدات در هر نقطه ای دارند.
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه