اخبار داغ

غرغن؛ روستایی که ۷۰ درصد اهالی آن کارت اهدای عضو دارند

غرغن؛ روستایی که ۷۰ درصد اهالی آن کارت اهدای عضو دارند
دهیار روستای غرغن گفت: با همکاری که دهیاری و خانه بهداشت روستای غرن با واحد فراهم‌ آوری اعضاء پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان انجام می دهد، فرهنگ سازی و انگیزه سازی برای دریافت کارت اهدا عضو از طریق کلاس های آموزشی صورت می گیرد؛ همچنین نصب بنر و پخش بروشور های تبلیغی در سطح روستا برای افزایش آگاهی مردم برای این کار خیر، باعث شد که اکثر مردم این روستا تصمیم بگیرند کارت اهدای عضو را دریافت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون عباسی دهیار روستای غرغن در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ پیرامون دارا بودن بیش از ۷۰ درصد کارت اهدای عضو مردمان غرغن بیان کرد: روستای غرغن واقع در شهرستان فریدن از جمعیتی که داخل این روستا زندگی می کنند بیش از ۷۰ درصد آنها کارت اهدا عضو دارند که این درصد روزانه به سمت افزایش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: با همکاری که دهیاری و خانه بهداشت روستای غرن با واحد فراهم‌ آوری اعضاء پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان انجام می دهد، فرهنگ سازی و انگیزه سازی برای دریافت کارت اهدا عضو از طریق کلاس های آموزشی صورت می گیرد؛ همچنین نصب بنر و پخش بروشور های تبلیغی در سطح روستا برای افزایش آگاهی مردم برای این کار خیر، باعث شد که اکثر مردم این روستا تصمیم بگیرند کارت اهدای عضو را دریافت کنند.

,

عباسی افزود: مردم روستای غرغن با انگیزه ای بسیار با ارزشمند، که اگر مرگ مغزی بشوند و برخی اعضایشان قابل اهدا باشد، به شخص دیگری ببخشند تا باعث شادی برای خود فرد و خانواده او بشوند و زندگی را به او هدیه دهند، این تصمیم بزرگ را گرفتند.

,

دهیار روستای غرن گفت: در حال حاضر کلاس های آموزشی و انگیزه سازی اهدا عضو در این روستا برقرار است که با استقبالی که مردم این روستا از کلاس ها انجام می دهند، امیدواریم ۳۰ درصد دیگر مردم این روستا هم کارت اهدا عضو را دریافت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه