اخبار داغ

المپیک باید اولویت دولت، حاکمیت و دستگاه ورزش کشور باشد

دبیر: کشتی از همه چیز واجب‌تر است/ تا به امروز تصمیمی برای ثبت نام در انتخابات کمیته ملی المپیک ندارم

دبیر: کشتی از همه چیز واجب‌تر است/ تا به امروز تصمیمی برای ثبت نام در انتخابات کمیته ملی المپیک ندارم
رئیس فدراسیون کشتی گفت در انتخابات پیش‌روی کمیته ملی المپیک ثبت نام نخواهم کرد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که مجمع کمیته ملی المپیک را زودتر از زمان مقرر ترک کرد، گفت: من رأی خودم را نوشتم و آن را به‌صورت امانت به صالحی امیری و وزیر ورزش و جوانان دادم. در فدراسیون کشتی میهمان دارم و کارم واجب‌تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اعتراضی که به اعلام نشدن زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در مجمع اسفند ماه داشت، تصریح کرد: می‌گویند رفیق، کسی است که می‌گوید و دشمن، کسی است که می‌گوید می‌خواستم بگویم. در اسفند گفتم زمان انتخابات را تعیین کنید تا زمان را از دست ندهیم. مجمع، آن تصمیم را گرفت و امیدوارم حالا تصمیمی کارشناسی بگیرند. فکر می‌کنم تصمیمی گرفته شود که به شرایط کاروان اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی لطمه نزند.

,

رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی را برای برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک مناسب می‌بیند، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بحثی که ساعی و دوستان می‌کردند و می‌گفتند انتخابات با زمان مسابقات کشورهای اسلامی تداخل نداشته باشد، کارشناسی‌تر است. نظر وزیر ورزش را نشنیدم، اما تلاش می‌کنیم به کاری که خدا از آن خوشش بیاید و کارشناسی باشد، رأی بدهیم.

,

دبیر با اشاره به اهمیت مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان گفت: المپیک باید اولویت دولت، حاکمیت و دستگاه ورزش کشور باشد. باید با دید المپیک جلو برویم و در این صورت می‌توانیم موفق باشیم. فدراسیون‌ها باید المپیک‌محور باشند و مسابقات جهانی هم فاصله زیادی با المپیک دارد. البته باید رشته‌های غیرالمپیکی را هم لحاظ کنیم.

,

وی در پاسخ به این پرسش که آیا چکش‌کاری بودجه فدراسیون کشتی انجام شده است یا خیر، اظهار داشت: دولت و سازمان برنامه و بودجه تاکنون بودجه را ابلاغ نکرده‌اند. بیشتر از 80 درصد فعالیت‌های ما تا شهریور است و اردوها باید قبل از آماده‌سازی بچه‌ها باشد. تاکنون 4 تورنمنت بین‌المللی را در ایران برگزار و 12 تیم را به مسابقات متخلف اعزام کردیم، اما هنوز بودجه‌ای ابلاغ نشده است. منتظریم ببینیم هیئت اجرایی چه کرده است.

,

رئیس فدراسیون کشتی در مورد غیبت صالحی امیری در انتخابات آینده کمیته ملی المپیک و در پاسخ به این سوال که آیا در این انتخابات ثبت نام خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: موضوع صالحی امیری را باید از خودش بپرسید. کشتی از همه چیز واجب‌تر است و تاکنون تصمیمی برای ثبت نام ندارم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه