اخبار داغ

تکاور نیروی دریایی ارتش ایران:

عملیات بیت المقدس بزرگ ترین عملیات افتخارآفرین رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود/ جنگیدیم، شهید و زخمی دادیم ولی وجبی از خاک ایران را ندادیم

عملیات بیت المقدس بزرگ ترین عملیات افتخارآفرین رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود/ جنگیدیم، شهید و زخمی دادیم ولی وجبی از خاک ایران را ندادیم
تکاور نیروی دریایی ارتش ایران گفت: سوم خردادماه سالروز بزرگترین عملیات افتخار آفرین نیروهای رزمنده در هشت سال جنگ تحمیلی است، روز فتح خرمشهر روزی به‌ یاد ماندنی بود که هیچ‌گاه آن را فراموش نخواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ناخدا یکم هوشنگ صمدی صبح امروز سوم خردادماه ۱۴۰۱، در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در میدان صبح‌گاه مرکز آموزش توپخانه و موشکهای ارتش اصفهان در خصوص سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: امروز سوم خردادماه سالروز بزرگترین عملیات افتخار آفرین نیروهای رزمنده در هشت سال جنگ تحمیلی است، بزرگترین افتخار برای ما رزمندگان این است که جنگیدیم، شهید و زخمی دادیم ولی وجبی از خاک مقدس این کشور را به دست دشمنان ندادیم و این شعار همه رزمندگان در آن زمان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

تکاور نیروی دریایی ارتش ایران افزود: امروز به دعوت فرمانده ارشد نظامی اصفهان از تهران خودم را به اصفهان رساندم تا در بین هم رزمان این منطقه در مراسم سوم خردادماه شرکت کنم.

,

وی در خصوص خاطرات سوم خردادماه بیان کرد: هیچ خاطره‌ای برای من و تکاوران شیرین تر از روزی که در دوم خردادماه وارد خرمشهر شدیم نیست چراکه از همان‌جا خارج شده بودیم، در روز دوم خرداد تعدادی از رزمندگان شناکنان یا با قایق وارد خرمشهر شده بودند اما هنوز اجازه ورود نداشتیم، روز سوم وقتی که اجازه ورود صادر شده یک موقعیت بسیار شیرین برای همگان به ثبت رسید.

,

ناخدا یکم صمدی توضیح داد: افسوس که از آن زمان فیلم و عکسی در دسترس نیست، همه ارتشیان و رزمندگان به محض ورود به خاک خرمشهر گریه‌کنان سجده می کردند و نماز می‌خوانند، شادی آن زمان قابل توصیف نیست و این دقیقا برخلاف چهارم آبان‌ماه ۱۳۵۹ که از آن منطقه گریه و ناله‌کنان خارج شده بودیم. روز فتح خرمشهر روزی به‌یاد ماندنی بود که هیچ‌گاه آن را فراموش نخواهیم کرد.

,

وی اذعان داشت: جوانان باید بدانند پیشینیان در جبهه این جنگ نابرابر چه کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه