اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز خبر داد؛

آغاز رزمایش جهادامیدآفرینی در ۱۳ محله کم‌برخوردار البرز/ مبارزه با قاچاقچیان و تامین امنیت پایدار در مناطق محروم

آغاز رزمایش جهادامیدآفرینی در ۱۳ محله کم‌برخوردار البرز/ مبارزه با قاچاقچیان و تامین امنیت پایدار در مناطق محروم
سردار علیرضا حیدرنیا گفت: امنیت اجتماعی مطالبه مردم در مناطق محروم است در نتیجه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و ارتقا امنیت پایدار دنبال می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز امروز سه شنبه در افتتاح رزمایش جهاد امیدآفرینی که در آق تپه کرج برگزار شد، گفت: جمعیت زیاد و ورود مهاجران به استان سالیانه به اندازه یک شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار حیدرنیا با تاکید بر اینکه متاسفانه زیرساخت های البرز متناسب با رشد جمعیت نبوده و ارتقا پیدا نکرده است، همه باید بتوانیم گوشه ای از مشکلات ولی نعمتان انقلاب را با هم افزایی و تعامل برطرف کنیم.
,
وی اظهار داشت: مسئولین در ۱۳ محله کم برخوردار البرز پای کار مشکلات مردم خواهند آمد و رزمایش جهاد امیدآفرینی در ۳ حوزه سامان، امنیت و رشد اجتماعی برگزار خواهد شد تا روحیه خدمت رسانی در مسئولین تقویت شود.
,
سردار حیدرنیا تقویت روحیه مطالبه گری را از مهم ترین اهداف رزمایش مذکور دانست و تصریح کرد: مشکلات البرز با کار روزمره حل نخواهد شد و نیازمند کار جهادی و انقلابی هستیم، البته امروز دولت انقلابی پای کار مردم است.
,
وی گفت: وظیفه خدمت رسانی به ملتی که در شرایط سخت اقتصادی اعم از معیشت و تحریم انقلاب را همراهی می کنند بر دوش مسئولین سنگینی می کند، مدیران باید بدانند مردم به آنها منت نهاده و در جایگاه کنونی قرار داده اند.
,
سردار حیدرنیا با تاکید بر اینکه اگر پای کار باشیم قطعا قدرت و توان ما بیش از مقیاس مشکلات است، افزود: امنیت اجتماعی مطالبه مردم در مناطق محروم است در نتیجه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و ارتقا امنیت پایدار دنبال می شود.
,
فرمانده سپاه البرز در خاتمه با اشاره به اینکه آسفالت معابر، تامین روشنایی، گاز، آب، برق و دیگر خدمات در دستور کار رزمایش جهاد امیدآفرینی است، خاطرنشان داشت: ۱۰ هزار بسته معیشتی در ۱۳ محله محروم توزیع می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه