اخبار داغ

مدیر نظارت بر امور دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

۳۱ هزار شیر خشک رژیمی برای نوزادان داری حساسیت در استان توزیع شده است

۳۱ هزار شیر خشک رژیمی برای نوزادان داری حساسیت در استان توزیع شده است
مدیر نظارت بر امور دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از توزیع ۳۱ هزار شیر خشک رژیمی برای نوزادان داری حساسیت در سطح استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سلطانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز پیرامون کمبود شیر در بازار بیان کرد: شیر خشک معمولی که مصرف عام دارد در بازار هیج کمبودی نداشته، اما در برخی شیر خشک های رژیمی کمبودی کوتاه مدت در بازار به وجود آمد، که کمبود اصلی به حد زیادی رفع شده است؛ از ۱۵ اردیبشهت تا به امروز حدود ۳۱ هزار شیر خشک رژیمی برای نوزادان داری حساسیت، توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر نظارت بر امور دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کرد: با توجه به برطرف شدن حد زیادی از کمبود شیر خشک در استان، اگر شخصی کمبودی احساس کرد و نتوانست شیر خشک خاصی را تهیه کند، می تواند با شماره ۱۹۰ سامانه رسیدگی به درخواست های مردمی وزارت بهداشت، تماس بگیرد تا به داروخانه دارای شیرخشک مزبور راهنمایی شود.

,

وی افزود: شیر خشک های رژیمی همانند روال قبل در داروخانه های منتخب توزیع می شود و به دلیل اینکه فروش این نوع شیر خشک از زنجیره توزیع خارج نشود، مشخصات نوزاد در سامانه تیتک ثبت می شود و سهمیه مشخص شده خود را می توانند خریداری کنند.

,

سلطانی گفت: امیداریم با تدابیر صورت گرفته، افزایشی در توزیع شیر خشک در ماه های بعد داشته باشیم و وقفه و کمبودی در بازار احساس نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه