اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد؛

بهره‌مندی بیش از ۴۷ هزار خانوار از آب شرب در قالب نهضت آبرسانی مرد میدان/ با کار قرارگاهی به مبارزه با فقر و محرومیت می‌رویم

بهره‌مندی بیش از ۴۷ هزار خانوار از آب شرب در قالب نهضت آبرسانی مرد میدان/ با کار قرارگاهی به مبارزه با فقر و محرومیت می‌رویم
سردار حسین معروفی گفت: از ابتدای راه اندازی قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان در استان کرمان که با نام شهید سلیمانی ایجاد شد تا کنون ۴۷هزار و ۹۱۰ خانوار در سراسر استان صاحب آب شرب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاحیه آبرسانی به ۶۳ روستای شهرستان شهربابک همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: محرومیت زدایی در نظام و سپاه وبسیج به فرمان رهبر معظم انقلاب است که ما به عنوان سرباز این فرمان را  عملیاتی می کنیم.
وی افزود: بزرگترین دشمن مردم ایران آمریکا و صهیونیستها هستند و ما هم دشمن آنان هستیم چون آنها با ملت و نظام و آرمان ما دشمن هستند اما مهمتر از آن ما دشمن فقر و محرومیت هستیم به همین خاطر تمام توانمان را برای رفع محرومیت گذاشتیم.
سردار معروفی با اشاره به وجود برخی محرومیت ها در جنوب و شرق استان کرمان عنوان کرد: ما براساس امر ولی حرکت مبارزه با فقر و محرومیت در قالب جهاد انجام می دهیم و کسی که جهاد می کند به فکر منافع خود نیست بلکه خود را وقف می کند ملجا و تکیه گاه مردم می شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: ما اعتقاد به کار قرارگاهی داریم تا توانمندی ها افزایش یابد و خطاها کم شود؛ این نگاه اعتقادی ما است.
وی با تاکید بر اینکه استان کرمان جز ۴ استانی است که به شدت دچار تنش آبی هستند توضیح داد: ما با تشکیل قرارگاه در دو حوزه آب روستایی و شهری ورود کردیم؛ در حوزه آب شهری به دنبال انتقال آب خلیج فارس هستیم و در حوزه روستایی تا الان ۴۰۹ روستا را با همکاری آبفا، خیرین، واقف و گروههای جهادی آبرسانی کرده ایم.
حسین معروفی اظهار کرد: قرارداد ما در قرارگاهها امام حسن مجتبی(ع) برای آبرسانی به روستاها  تعهد سه ساله است اما تلاش داریم ظرف دو سال کار انجام شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در شهربابک از فرماندار، فرمانده سپاه، امام جمعه و همه مسئولان درخواست داریم پای کار بیایند تا در روستاها آب پایدار شود و دیگر شاهد تنش آبی نباشیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از ابتدای راه اندازی قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان در استان کرمان که با نام شهید سلیمانی ایجاد شد تا کنون ۴۷هزار و ۹۱۰ خانوار در سراسر استان صاحب آب شرب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه