اخبار داغ

چرا با پناهندگی در قالب تیم‌های ورزشی، ورزشکاران را بدنام می‌کنید؟

سجادی: به فوتبال ورود می کنیم/ برنامه ما واگذاری 51 درصدی سرخابی ها تا پایان تابستان است

سجادی: به فوتبال ورود می کنیم/ برنامه ما واگذاری 51 درصدی سرخابی ها تا پایان تابستان است
وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه ما واگذاری 51 درصدی سرخابی ها تا پایان تابستان است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مجمع کمتیه ملی المپیک اظهار داشت: چیزی که مملکت ما نیاز دارد، توجه به ورزش با توجه به خواص و اتفاقاتش است. الان در شرایط کنونی به این اثرات بیش از گذشته نیاز دارد. امیدوارم با این درایت و درک و آگاهی امروز بتوانیم بگوییم ورزش در دنیا رشدش را داشته و به بلوغ رسیده تا این درک را به نمایش بگذاریم. ان‌شااله پاسدار این ارزش‌ها باشیم.
وی افزود: در پایتخت ترور می‌کنند اما زورشان به جاهای دیگر نمی‌رسد. ما به سهم خودمان باید کمک نظام و حکومت باشیم. می‌رویم و مقابل بهره‌برداری‌های سو می‌ایستیم و اعزام‌ها را انجام می‌دهیم. دیروز در اسلام آباد با جامعه ورزشش صحبت کردیم، با این دورهمی‌ها مشت محکم را نشان می‌دهیم. باید از اتفاقات اقتصادی علی رغم تهدیدها بگذریم. لبخند نیست، نیش نشان می‌دهند. ما به هم اعتماد داریم، کسی بین ما هست که بدون این مسائل انتخابات برگزار کنیم؟ اینها تشریفات و رسمیت‌بخشی است. سوظن یا سوتفاهمی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

سجادی درباره کمیته ملی المپیک گفت: از هیات اجرایی تشکر می‌کنم. کاش انتخابات در هیات اجرایی طبق ضوابط تعیین می‌شد. به سهم خودم از اعضای ورزش هستم و در جاهایی با هم بوده‌ایم. امروزه هم وزیر هستیم و جامعه ورزش از خودشان نیاز داشتند. این انسجام باید حفظ بشود و بیش‌تر نمایان کنیم. فرصت ضیق است و باید رسیدگی شود. وقت نیست و باید کار بکنیم. تصمیم امروز جای تشکر دارد. از همه دوستان هم تشکر می‌کنیم. این نشست‌ها چند مطلب این‌گونه هم دارد که از سعه صدر متشکرم. در کشوری کار می‌کنیم که فرامین رهبری در ورزش هست. باید ببینیم چه کرده‌ایم. مواردی را ایشان به ما فرموده‌اند. رییس جمهور هم دغدغه‌هایی دارد.

,

سجادی با اشاره به وضعیت ورزشکاران بیان کرد: انتخابات را کنار بگذاریم، اعزام کشورهای اسلامی هم همینطور اما جامعه مدیریتی ورزش تکالیفی دارد. باید بیمه ورزشکاران معیشت آن‌ها و اماکن را رسیدگی بکنیم تا به خط خدمت‌رسانی برسد. هنوز تیم‌ها گم‌وگور می شوند، ورزشکاران امانت ما هستند. چرا از این راه مهاجرت می‌کنند؟ مگر مهاجرت اشکالی دارد؟ چرا ورزش را بدنام می‌کنند؟ این مشورت‌های نادرست را باید شناسایی کنیم. باید از این‌ها فارغ شویم. مگر من چه‌قدر وقت وزارت دارم؟ زودتر باید حساب و کتاب کنیم تا روبه‌جلو شتاب بگیریم. جامعه به ما اعتماد کرده.

,

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اتفاقات در فدراسیون های ورزشی گفت: رشته اتومبیلرانی و موتورسواری مثلا جوان‌پسند هست، برنامه‌ریزی شد از ۳ ماه پیش و الان دارد کولاک می‌کند. در فوتبال و دوچرخه‌سواری اتفاقات خوب افتاده که باید برای همه شتاب بگیرد. دارد به بار می‌نشیند و باید دنبال این‌ها برویم، باید تعامل بین‌المللی داشته باشیم و کشورمان خیلی خوب است. الان باید به کمک بیایم.

,

سجادی در حاشیه برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک اظهار داشت: در مجمع دو تاریخ به مشورت گذاشته شد و تاریخ دوم که بعد از بازی های کشورهای اسلامی بود به تصویب رسید و تاریخ ششم شهریورماه برگزار خواهد شد. نقطه نظرات گفته شد و جمعی از اعضا به صحبت پرداختند. بنده هم چند مورد از تکالیف امروز ورزش را یادآوری کردم.

,

وی در مورد برخی مفاد اساسنامه که رای گیری شد، گفت: در این مورد صالحی امیری توضیح خواهند داد. پیشنهادهایی به کمیته بین المللی شده بود و نکاتی هم از سوی آنها شده بود که به شور گذاشته شد. درباره آیین‌نامه پیشنهاداتی از سوی IOC منعکس شد که تک‌تک‌شان به شور گذاشته شد و به تصویب رسید.

,

وی در مورد وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: همانطور که می‌دانید این دو باشگاه هرکدام به تفکیک 350 میلیارد تومان پول نقد دارند. خودمان قبلا حس خوبی نداشتیم وقتی می شنیدیم این دو باشگاه با کمبود منابع مالی مواجه بوده و بدهکار هستند. همین موارد باعث ایجاد مشکلاتی برای آنها شده و کار دست شان داده بود. یک سری از تکالیفی که AFC اعلام کرده بود از سال 2016 روی زمین مانده و به خوبی انجام نشده بود. یکی از آنها همین بدهی‌های معوقه بود.

,

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: الان به جایی رسیده‌ایم که منابع قابل توجهی پول در اختیار این دو باشگاه است و همین موضوع اعتماد به نفس زیادی را به مدیریت می‌دهد تا در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی که مدنظرشان است را جذب کنند. اینها اثرات ارزشمند شروع واگذاری بود و برنامه ما این است که تا پایان تابستان به 51 درصد واگذاری برسیم و وزارت اقتصاد هم پای کار است.

,

وزیر ورزش درباره حمایت از فدراسیون فوتبال بیان داشت: به فوتبال ورود می‌کنیم و حمایت داریم.

,

سجادی درباره تعیین تکلیف فدراسیونهایی که با سرپرست اداره می شوند، بیان کرد: قرار است آقای پولادگر انتخابات فدراسیون‌های با سرپرست را به‌زودی پی‌گیری کند که تعیین‌تکلیف شوند.

,

سجادی در پاسخ به سئوال خبرنگار دانا مبنی بر اینکه دبیر گفته بودجه به فدراسیون ها ابلاغ نشده، گفت: در مجمع چنین چیزی مطرح نشد، اما به خود ما گفته‌اند و تفاهم نامه با فدراسیون ها به زودی ابلاغ می‌شود. جلسات تفاهم‌نامه ابلاغ و واریز بودجه فدراسیون‌ها را به‌زودی با معاونت قهرمانی برگزار می‌شود و مشکلی نیست.

,

انتهای پیام/


 

,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه