اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی:

دشمن به دنبال سست کردن اعتقادات مردم است/ تبلیغ منکر در جامعه تحت عنوان مدرنیته و روشن‌فکری

دشمن به دنبال سست کردن اعتقادات مردم است/ تبلیغ منکر در جامعه تحت عنوان مدرنیته و روشن‌فکری
محمدرضا حسین‌نژاد، یکی از شاخصه‌هایی که در جامعه اسلامی نمود دارد و بیانگر اعتقاد و اهمیت است، را موضوع حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: براین اساس دشمن به دنبال ایجاد بی‌اعتمادی نسبت به مسئولان، سست‌کردن اعتقادات و پایه‌های دینی مردم و جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در نخستین قرارگاه عفاف و حجاب استان خراسان شمالی اظهار داشت: قطعا تعالیم دینی و اعتقاد به ولایت فقیه باعث پیروزی های شکوهمندی همچون هشت سال دفاع مقدس، آزادی خرمشهر و ثبات و تداوم امنیتی کشور تاکنون شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه دشمن برخی موضوعات اساسی کشور را نشانه گرفته است، ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد بی اعتمادی نسبت به مسئولان، سست کردن اعتقادات و پایه های دینی مردم و جامعه است.

,

استاندار خراسان شمالی یکی از شاخصه هایی که در جامعه اسلامی نمود دارد و بیانگر اعتقاد و اهمیت است، را موضوع حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: افرادی با جنبه‌های نفوذی و تشویقی، معروفی را تبدیل به منکر و موضوعات منفی را تبدیل به شخصیت، مدرنیته و روشنفکری می کنند و با تبلیغات سو، سعی در تغییر مسیر حرکت دارند.

,

این مقام مسئول ادامه داد: لذا باتوجه به اهمیت موضوع، قرارگاه عفاف و حجاب با حضور مسئولان به عنوان جایگاه نظارتی در کنار سایر دستگاه هایی که به دنبال ترویج فرهنگ عفاف و حجاب  هستند، به دنبال برنامه ریزی های ستادی و کلی در جهت نهادینه کردن این فرهنگ خواهند بود.

,

استاندار خراسان شمالی افزود: قرارگاه عفاف و حجاب استان این ماموریت را دارد که اجازه ندهد یک حرکت خاص تبدیل به ضدارزش شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه