اخبار داغ

به صلاح ورزش نبود در فاصله ۲۰ روز تا یک رویداد بزرگ، تغییرات ایجاد شود

ساعی: ثبت نام برای انتخابات؟ ببنیم تا آن زمان چه می‌شود/ کشورها با بهترین ترکیب به بازیهای اسلامی می آیند

ساعی: ثبت نام برای انتخابات؟ ببنیم تا آن زمان چه می‌شود/ کشورها با بهترین ترکیب به بازیهای اسلامی می آیند
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: به صلاح ورزش نبود در فاصله ۲۰ روز تا یک رویداد بزرگ، تغییرات ایجاد شود.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در مجمع کمیته ملی المپیک اظهار داشت: من نباید صحبت غیرفنی بکنم، اجازه ندارم. اگر نظری دارم، تخصصی هست. از هیات اجرایی دفاع می‌کنم، به آن‌ها حملات ناجوانمردانه‌ای شد در حالی که به نفع ورزشکاران قدم برداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

وی افزود: به صلاح ورزش مملکت نیست که ۲۰ روز قبل از بازی‌های همبستگی اسلامی انتخابات برگزار شود، اجازه بدهید رویداد با همین منوال پیش برود. به صلاح فد‌راسیون‌ها این تغییر و تحولات نیست. اگر انتخابات قبل از مسابقات باشد، ۹۰ درصد اعضای هیات اجرایی عوض می‌شوند و اعضای جدید هم نظراتی خواهند داشت.

, .,

ساعی ادامه داد: به عنوان معاون کاروان و نماینده ورزشکاران می‌گویم کاروان در صورت برگزاری انتخابات لطمه می‌بیند. شاید کم‌ترین کار افراد جدید جابه‌جایی باشد که حق هم دارند، این انتخابات بعد از بازی‌ها برگزار شود.

,

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص برگزاری مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المپیک و مشخص شدن زمان انتخابات، اظهار داشت: تاریخ‌هایی برای انتخابات بود که خودم نیز گفتم زمان جدید (۶ شهریورماه) کارشناسی‌تر است. به صلاح ورزش نبود در فاصله ۲۰ روز تا یک رویداد بزرگ، تغییرات ایجاد شود.

,

وی افزود: به‌عنوان رئیس فدراسیون و فردی که معاون همین کاروان هستم، بررسی کردیم که واقعا تغییرات به نفع ورزش کشور، فدراسیون‌های حاضر در بازی‌های کشورهای اسلامی و ورزشکاران نیست.

,

ساعی تصریح کرد: بازی‌های آسیایی هم لغو شد و تیم‌هایی که در کشورهای اسلامی هستند با بهترین ترکیب می‌آیند. این رویداد برای ما بسیار مهم است چراکه از قدرتمندترین کشورهای اسلامی هستیم.

,

وی گفت: تغییرات می‌توانست ناهماهنگی‌هایی ایجاد کند. صلاح ورزش ۶ ماه عقب افتاد و حالا ۲۰ روز هم اضافه شود، اتفاقی رخ نمی‌دهد.

,

ساعی در خصوص بحث علیرضا دبیر که اعلام کرد برخی فقط به فکر فدراسیون خودشان هستند،  توضیح داد: فدراسیون‌هایی که در هیات اجرایی هستند تعدادشان کم است و من هم نماینده ورزشکاران در هیات اجرایی هستم. آنهایی که دیگر رئیس فدراسیون نیستند، اعتقاد دارند مجمع زودتر برگزار شود تا بیشتر مورد هجمه نباشند. اما ما برای صلاح ورزش به دنبال این بودیم بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی، انتخابات برگزار گردد.

,

وی در خصوص ثبت نامش برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک به‌عنوان نایب رئیس یا عضو هیات اجرایی، گفت: ببنیم تا آن زمان چه می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه