اخبار داغ

زاکانی در تبریز مطرح کرد؛

ضرورت پرهیز از نگاه تبعیض‌آمیز/ رفع رنج‌های مدیریت شهری با مردمداری

ضرورت پرهیز از نگاه تبعیض‌آمیز/ رفع رنج‌های مدیریت شهری با مردمداری
آیین اختتامیه همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری، صبح امروز در سالن همایش‌های خاوران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در این مراسم طی سخنانی گفت: خرمشهر نماد افتخار و عظمت دفاع مقدس است و امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وی افزود: وقتی نگاه خدایی در مدیریت و زندگی ما نگاه اصلی قرار بگیرد همه چیز برای ما گشایش پیدا می کند و این نگاه در دفاع مقدس تجلی یافت.

,

زاکانی بیان داشت: باید چشم ها را شست و از زاویه دیگری به ماجرا نگاه کرد در افق انقلاب باید در مسیر درست قدم برداریم.

,

وی، شهید مهدی باکری و شهید سلیمانی را دو اسوه و دو قله بزرگ برشمرد و افزود:  باید قدردان شهدا باشیم و برای آنان گریه و زاری کنیم و این بخاطر رشد خودمان می باشد و زمانه را باید با شهدا بشناسیم.

,

شهردار تهران تاکید کرد: شهدا قهرمانان ما هستند و جوانان باید شهدا را الگوی خودشان قرار بدهند، شهدا مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند.

,

وی تصریح کرد: اولین درسی که از شهیدان باکری و سلیمانی می گیریم بنده شدن می باشد که در عمل خیلی سخت می باشد. باید همگی به خدا بندگی کنیم، خدا غافل از این نیست که چه کاری انجام می دهیم. راه مشخص است و عالم همه محضر اوست.

,

۹ ماه فروتنی و مردمداری شهید باکری در شهرداری ارومیه

, ۹ ماه فروتنی و مردمداری شهید باکری در شهرداری ارومیه,

وی با بیان اینکه شهیدان تابع ولی و امام شان بودند، گفت: یک مدیر باید تابع بوده و درک درستی از ایده ها داشته باشد. شهدا خادم و نوکر مردم و پیشتاز بودند، شهید باکری در ۹ ماه شهردار بودنش در ارومیه، شهرداری را متحول می کند و فروتنی می کرد.

,

زاکانی اظهار داشت: در مقابل مردم فروتنی کردن، کار بسیار بزرگی می باشد و مردم سالاری دینی باید بعنوان یک اصل، پذیرفته شود.

,

شهدا نگاه تبعیض آمیزی نداشتند

, شهدا نگاه تبعیض آمیزی نداشتند,

وی خاطر نشان کرد: شهدا نسبت به مردم خاکسار بودند و نسبت به دوستان خودشان را کوچک می دیدند و نسبت به دشمنان سرسخت بودند. وقتی در مشکلی قرار می گرفتند از خدا کمک می گرفتند و نگاه تبعیض آمیزی نداشتند، شهدای ما امانت دار بودند و مقاومت کردند.

,

زاکانی به بررسی ابعاد شخصیتی شهیدان باکری و سلیمانی پرداخت و گفت: وقتی مرور می کنیم می بینم این دو شهید چقدر به همدیگر شباهت دارند و خود را بدهکار می دانستند و در همه خطرات بودند. وقتی آقا حمید شهید می شود، شهید باکری بین برادر خود و دیگر شهیدان فرق نمی گذارد.

,

وی با تاکید بر اینکه ایمان را سر لوحه زندگی خود قرار دادن لازمه موفقیت در همه کارها می باشد، گفت: تدبیر ، فکر ، اندیشه و داشتن برنامه و دقت ویژگی های این دو شهید بود.

,

شهردار تهران در پایان گفت: امروز در مدیریت شهری از مشکلات رنج می بریم و هیچ راهی نداریم جز اینکه مدیرت جهادی داشته باشیم و به مردم خدمت کنیم و گره از زندگی مردم بگشاییم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه