اخبار داغ

شهردار تبریز مطرح کرد:

شناخت دقیقی از سرمایه‌های خود نداریم

شناخت دقیقی از سرمایه‌های خود نداریم
آیین اختتامیه همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری، صبح امروز در سالن همایش‌های خاوران برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش تبریزبیدار، یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در این مراسم گفت: این همایش بزرگداشت دو شهید بزرگوار و یک محفل علمی است و اگر بتوانیم در این همایش سیره اخلاقی و معنوی شهید مهدی باکری و حاج قاسم را درک کنیم، به توفیق بزرگی نائل آمده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

مدیریت شهید باکری در شهرداری ارومیه مصداق بارز مردمداری

, مدیریت شهید باکری در شهرداری ارومیه مصداق بارز مردمداری,

وی افزود: شهید باکری ما در مسئولیت شهرداری ارومیه برای نسل امروز مصداق بارز مدیریت جهادی است که روایت‌هایی از درایت، دلسوزی، مردم‌داری از این شهید در شهرداری ثبت شده است.

,

شهردار تبریز بیان داشت:  الگوی درخشان مدیریت جهادی برای نسل‌های متمادی الگویی است که سال ها در مجاهدت‌های مخلصانه حاج قاسم در مناطق محروم جنوب تجلی پیدا می کند.

,

وی ادامه داد: همایش ها و نشست‌های متعددی که در حوزه مدیریت جهادی انجام گرفته باید قبول کنیم که از آرمان های اصلی این سبک مدیریتی فاصله چشمگیری دارند.

,

فاصله گرفتن سیمای شهر از هویت ایرانی و اسلامی / مدیران پاسخگوی کم و کاستی ها باشند

, فاصله گرفتن سیمای شهر از هویت ایرانی و اسلامی / مدیران پاسخگوی کم و کاستی ها باشند,

هوشیار، خدمت به مردم را از بهترین بسترهای شکل‌گیری و شکوفایی مدیریت جهادی برشمرد و گفت:  این در حالی است که ما هنوز نتوانستیم شناخت دقیق از سرمایه های خود داشته باشیم. سیمای مسئله شهر ما از هویت ایرانی و اسلامی فاصله گرفته است.

,

وی اظهار داشت: مقصود از کلیه چالش های مشابه القای ناکارآمدی و ناامیدی نیست بلکه اشاره به فرصت‌های که در مدیریت جهادی پیش روی ماست، مدیریت ما باید مبتنی بر مدیریت در میدان باشد.

,

شهردار تبریز تاکید کرد:  اگر کاستی و خطری هست باید در وهله نخست متوجه مدیر باشد و اگر کم و کاستی وجود دارد مدیر باید پاسخگو باشد.

,

 

,

انتهای یپام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه