اخبار داغ

استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

خرمشهر امروز غلبه بر فقر است

خرمشهر امروز غلبه بر فقر است
غلامعلی حیدری با اشاره به اینکه خرمشهر امروز غلبه بر فقر است، گفت: کالاهای یارانه‌ای ایران به کشورهای همسایه قاچاق می‌شد به همین دلیل رئیس جمهور از آبروی خود گذشت تا اقتصاد اصلاح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری ظهر امروز در آیین نکوداشت نقش آفرینان عملیات بیت المقدس در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به همه سختی‌ها در آزادسازی خرمشهر از عملیات روانی دشمن تا اقدامات خصمانه ستون پنج، اظهار کرد: اراده معنوی رزمندگان بر تمام مادیات غلبه کرد و ایران توانست در سه مرحله خرمشهر را آزاد کند و ۱۹ هزار اسیر عراقی بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
وی افزود: رزمندگان سرداران و پرچمداران جهاد تببین مدنظر مقام معظم رهبری هستند.
,
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در شرایطی که کشور در حال جنگ بود برخی افراد خودفروخته با صدور بیانیه‌های مختلف آب به آسیاب دشمن می‌ریختند.
,
حیدری عنوان کرد: کوبیدن پایگاه‌های عین‌الاسد، پایگاه‌های اسرائیل، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، سر خم نکردن در برابر ابرقدرت‌ها، عبور از سختی‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه و... همگی فتح خرمشهرها است.
,
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور به دنبال نجات اقتصاد ایران است این در حالی است که پیش از این عده‌ای با این مهم سیاسی رفتار کردند، خاطرنشان کرد: اقتصاد به گونه ای شده است که تنها عده‌ای خاص از آن بهره‌مند می‌شوند و باید این روند اصلاح شود.
,
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خرمشهر امروز غلبه بر فقر است، اضافه کرد: کالاهای یارانه‌ای ایران به کشورهای همسایه قاچاق می‌شد به همین دلیل رئیس جمهور از آبروی خود گذشت تا اقتصاد اصلاح شود.
,
حیدری با تاکید بر اینکه در بالاترین سطح مشکلات استان پیگیری می‌شود، بیان کرد: تلاش برای اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان برای راه‌آهن، فعال‌سازی فرودگاه، تصویب ۲ هزار میلیارد تومان برای پیشبرد کشاورزی، تبدیل کشاورزی سنتی به مدرن و توسعه کشت گلخانه‌ای و... ازجمله این پیگیری‌ها هستند.
,
وی تاکید کرد: قرارگاه امام حسن(ع) مشترکا با دولت و سپاه پاسداران تشکیل شده است و وظیفه آن آبرسانی به روستاها، راه روستایی، آسفالت، مسکن، آبخیزداری و... است.
,
یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد در آیین نکوداشت نقش آفرینان عملیات بیت المقدس در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: نگاهم به‌عنوان یک معلم دانشگاه به آزادسازی خرمشهر این است که یک جنگ موفق و یک نخبگی در مدیریت جنگ بود.
,
وی افزود: باید جنایت‌های رخ داده از سوی رژیم بعث عراق در خرمشهر را حفظ می‌کردیم تا برای آیندگان باقی می‌ماند.
,
رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه در دانشگاه شهرکرد ۱۳۴ نفر ایثارگر اعم از فرزندان شهدا و رزمندگان حضور دارند، ادامه داد: یک کتاب از نقش آفرینان دانشگاه در دفاع مقدس تهیه و تدوین شده است.
,
پیرعلی عنوان کرد: رسالت دانشگاه شهرکرد تربیت نسلی است که برای آینده نظام نقش آفرین باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه