اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خبر داد؛

احتمال استقرار توده گرد و غبار در جو استان کرمانشاه/ تعطیلی مدارس و ادارات طی فردا دور از انتظار نیست

احتمال استقرار توده گرد و غبار در جو استان کرمانشاه/ تعطیلی مدارس و ادارات طی فردا دور از انتظار نیست
غلامرضا شهبازی گفت: در حال حاضر در استان کرمانشاه شاخص های ما وضعیت بحرانی را نشان می دهند اما این شاخص ها لحظه ای هستند اگر این جو فعلا استمرار داشته باشد تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس و ادارات دور از ذهن نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر استقرار گرد و غبار اظهار داشت: در ساعات آینده نشست کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضای کارگروه برای تعطیلی مدارس و ادارات طی فردا تشکیل خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: احتمال استمرار این گرد و غبار وجود دارد و در صورتی که هواشناسی استان کرمانشاه، ادامه گرد و غبار و پایداری هوا را برای فردا پیش بینی کند و دانشگاه علوم پزشکی نیز آن را برای سلامتی مضر اعلام کند، این کارگروه برای اعلام تعطیلی فردا تصمیم گیری خواهد کرد که نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی گفت: البته دقت لازم را در این خصوص بعمل می آوریم و سپس تصمیم گیری می کنیم اینطور نیست که بدون پایش هوا تصمیمی گرفته شود.
شهبازی بیان داشت: در حال حاضر در استان کرمانشاه شاخص های ما وضعیت بحرانی را نشان می دهند اما این شاخص ها لحظه ای هستند اگر این جو فعلا استمرار داشته باشد تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس وادارات دور از انتظار نیست.
وی خاطر نشان کرد: بطور قطع و یقین سلامت مردم اولویت اول کارگروه اضطراری آلودگی هوا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه