اخبار داغ

کشتی رها شده

جوکار: آقای سوپرمن کشتی دوست دارد همه بله قربان گوی او باشند/ دبیر فقط شعار می‌دهد

جوکار: آقای سوپرمن کشتی دوست دارد همه بله قربان گوی او باشند/ دبیر فقط شعار می‌دهد
قهرمان کشتی کشور گفت: آقای سوپرمن کشتی دوست دارد همه بله قربان گوی او باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مصطفی جوکار قهرمان کشتی کشور درباره شرایط کنونی خود اظهار داشت: در حال حاضر خانه کشتی خود را در ملایر اجاره کرده که بتوانم در آنجا برای مردم شهر خود خدمتی را انجام دهم. آکادمی گل گهر با یک مبلغ بسیار خوبی به من پیشنهاد داد ولی نپذیرفتم تا به شهر خود خدمت کنم. چیزی که خواهان آن هستم، متاسفانه برای من فراهم نیست. حتی آب و برق و گاز خانه کشتی که به نام خودم است و با آن در مزایده شرکت کردم هم وصل نیست. مشکلات متعددی را داریم. حدودا ۱۰ سال در کنار کشتی‌گیران ملی‌پوش بودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: میثم برادرم تهران است و به صورت شبانه‌روزی کار می‌کند. اهل نمایش دادن نیستیم مانند یکسری‌ها که می‌گویند بروید و فلان کار را انجام دهید تا فردا شما را به تیم ملی ببریم. میثم دو سالن را اجاره کرده. ما زحمت زیادی را برای کشتی کشور کشیدیم. شاید خیلی بیشتر از استان همدان حق من مسعود مصطفی جوکار بود. ولی خیلی‌ها آمدند و ۴ مدال با لابی‌گری کسب کرده و موارد مختلفی را به دست آوردند.

,

نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن خاطرنشان کرد: الان جایی برای شایسته‌سالاری وجود ندارد. چقدر من در ارتش‌های جهان سختی کشیدم چرا که قول و قرارهایی بود. آقای سوپرمن کشتی دوست دارد همه بله قربان گوی او باشند. ولی در ذات من نیست. این را نمی‌پسندم. من را پس از مسابقات ارتش‌های جهان به سمت خانه روانه کردند.

,

جوکار گفت: در ملایر شهری که ۲ قهرمان المپیک، قهرمانان المپیک آسیایی مختلف، قهرمان ناشنوایان جهان را دارد. حدود ۵۰ الی ۶۰ شاگرد در باشگاه تختی ملایر دارم. به دنبال این هستم تا خانه کشتی خود را در این شهر راه اندازی کنم.

,

مسعود مصطفی جوکار با اشاره به وضع کشتی همدان تصریح کرد: سال گذشته با آقای دبیر صحبت کردیم و کسی که سکان‌داری کشتی استان را به دست گرفته، فرد صادقی نیست. یک مدت دوره مدیریتی داشت و از تمامی پست‌های مدیریتی او را برکنار کردند. من آقای دبیر گفتم که می‌خواهیم کشتی همدان رو به جلو حرکت کند ولی او هم فقط شعار می‌دهد. 6 ماه اول که به حرف ما گوش کرد و اردو برگزار کردیم ثمره آن پرورش فردی همچون خدابنده‌لو و دانیال شریعتی‌نیا شد. ولی پس از آن مجدد کشتی همدان رو به عقب برگشت. عملا کشتی همدان به حال خود رها شده است. وضعیت کشتی استان ما واقعا تاسف بار است.

,

جوکار که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در خاتمه ضمن بیان عملکرد ضعیف هیات استان گفت: باید از رییس فدراسیون بخواهیم که چرا یک رییس هیاتی که آمده و نتیجه ضعیفی می‌گیرد را کنار گذاشته ولی در استان دیگر همچون همدان مجدد به او پست می‌دهند؟ با این نتایج تاسف بار با چه کسی لجبازی می‌کنید؟ چرا به بچه‌های مردم ظلم می‌کنید؟ که با لابی‌گری این فرد، جا به جا نشود؟ ما کنار کشتی هستیم و مدیریت نمی‌کنیم و دغدغه ما بچه‌ها و مسائل فنی این رشته است. با این کاری که فدراسیون پیش گرفته و گوش شنوایی ندارد، فکر می‌کنم کشتی رها شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه