اخبار داغ

اجرای پروژه DNSS در ایران

همکاری فدراسیون جهانی روئینگ و فدراسیون قایقرانی/ پروژه توسعه روئینگ بانوان ایران آغاز شد

همکاری فدراسیون جهانی روئینگ و فدراسیون قایقرانی/ پروژه توسعه روئینگ بانوان ایران آغاز شد
پروژه DNSS در راستای توسعه روئینگ بانوان در ایران با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک، فدراسیون جهانی روئینگ و فدراسیون قایقرانی ایران آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، پس از توافق فدراسیون جهانی روئینگ و فدراسیون قایقرانی ایران به همت سولماز عباسی سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان، پروژه همکاری با هدف توسعه روئینگ بانوان ایران با مشارکت هیات‌های قایقرانی سراسر کشور کلید خورد. در این پروژه ورزشکاران مستعد و مربیان جوان برای آموزش و فعالیت در رشته روئینگ آموزش خواند دید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در اولین قدم تعداد محدودی از ورزشکاران با همکاری مربیان بانوان جوان در سراسر کشور استعدادیابی خواهند شد و تا پایان آذر ۱۴۰۲ تمرینات خود را به صورت متمرکز و غیر متمرکز ادامه خواهند داد.

,

این پروژه شروعی بر تداوم فعالیت روئینگ جوانان و توسعه این رشته در بخش بانوان در ایران خواهد بود.

,

پروژه DNSS با حمایت کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی روئینگ و نقش آفرینی فدراسیون قایقرانی ایران و همکاری هیات های قایقرانی استان‌ها پیش خواهد رفت تا در امتداد مسیر رشد و توسعه ی این رشته در بخش زنان که همواره در میادین مختلف تاریخ سازی کرده اند اثرگذار شود.

, DNSS,

این پروژه با سرپرستی و مدیریت کتایون اشرف نائب‌رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی و سولماز عباسی سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان ایران و حضور مدرس کانادایی لاریسا بیسنسال اجرا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه