اخبار داغ

گرد و خاک، ۳۱۹ کرمانشاهی را راهی بیمارستان‌ها کرد

گرد و خاک، ۳۱۹ کرمانشاهی را راهی بیمارستان‌ها کرد
اکبر آزادی گفت: از روز گذشته تا امروز 319 نفر در پی عارضه تنفسی ناشی از گرد و خاک در مراکز درمانی کرمانشاه بستری شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر آزادی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با بیان اینکه اورژانس ها و مراکز درمانی آماده خدمات رسانی به بیماران تنفسی هستند، اظهار داشت: به دنبال وقوع گرد و خاک در کرمانشاه طی روز گذشته تا امروز صبح 319 بیمار قلبی تنفسی در بیمارستانهای کرمانشاه بستری شده اند.

مسئول آموزش اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی روزهای 26 و 27 اردیبهشت ماه سالجاری که آلودگی هوا داشتیم یک هزار و نهصد و سی و چهار نفر بیمار قلبی تنفسی به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه همه بیمارستانها آمادگی پذیرش بیماران تنفسی را دارند، تصریح کرد: بیشترین آمار مراجعه در بیمارستانهای محمدکرمانشاهی، امام خمینی(ره) و امام رضا(ع) است.

آزادی با تاکید بر اینکه آسیب گردو غبار مختص به طیف سنی خاصی نیست و همه گروههای سنی را شامل می شود، خاطرنشان کرد: در هنگام بروز پدیده گردوخاک بهتر است شهروندان از منزل خارج نشوند در صورت لزوم خروج از منزل یا محل کار، حتماً از ماسک مناسب جهت جلوگیری از تنفس هوای آلوده استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه