اخبار داغ

مس صفر - استقلال ۲؛

لیگ برتر فوتبال| فرمان‌روایی استقلال بر لیگ با طعنه به رکورد پرسپولیس/ جانشین قایدی؛ فرمانده جدید توپ‌خانه آبی‌ها!

لیگ برتر فوتبال| فرمان‌روایی استقلال بر لیگ با طعنه به رکورد پرسپولیس/ جانشین قایدی؛ فرمانده جدید توپ‌خانه آبی‌ها!
دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال با پیروزی آبی‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال طی دیداری در چارجوب هفته بیست‌ونهم و ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۲۰:۰۰ امشب، سه‌شنبه - ۳ خردادماه و در ورزشگاه شهدای مس به مصاف یک‌دیگر رفتند.

,

در شرایطی که قرار بود بازی‌های دو هفته پایانی بیست‌ویکمین فصل از لیگ برتر فوتبال کشورمان به علت شرایط حساس در تعیین تیم‌های بالانشین و تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ یک به شکل هم‌زمان و از یک ساعت مقرر آغاز شود، آلودگی شدید هوا در چندین شهر ایران باعث شد تا ۶ بازی حداقل با ۲۴ ساعت تأخیر مواجه شود که این مسئله به هماهنگی جدال‌ها لطمه بدی وارد ساخت.

,

استقلالی‌ها که پیش از این قهرمانی‌شان را مسجل کرده و به‌دنبال رسیدن به رکورد بیش‌ترین امتیاز کسب‌شده توسط تیم قهرمان در همین جدال بودند، بازی را با انگیزه‌های متفاوتی آغاز کردند تا بتوانند ضمن کسب ۳ امتیاز، به رکورد ۶۷ امتیاز تیم‌های پرسپولیس و سپاهان برسند و خودشان را برای ارتقای آن در بازی پایانی آماده کنند.

,

تیم فوتبال مس نیز به‌عنوان یکی از تیم‌های شایسته و خوب این فصل از لیگ برتر فوتبال ایران، برای رقم زدن نخستین شکست قهرمانان آبی‌پوش پس از ۲۸ بازی بدون باخت پیاپی و البته رسیدن به پله چهارم جدول رده‌بندی در حالی از رقیب خود میزبانی کردند که استقلال در رفسنجان چندان هم غریب نبود و بسیاری از هواداران، پسران آبی را در این جدال همراهی می‌کردند.

,

پس از تونل قهرمانی که برای پسران آبی توسط شاگردان محمد ربیعی زده شد، در نیمه نخست دو تیم بارها سعی در باز کردن دروازه هم‌دیگر داشتند و فشار نارنجی‌پوشان با استفاده از اشتباهات دفاعی استقلالی‌ها بیش‌تر به‌نظر می‌رسید اما آبی‌ها هم یک بار تیرک دروازه میزبان رفسنجانی را به لرزه درآوردند و تهدیدهای بسیاری را روی سنگر گلر عمانی رقم زدند.

,

در نیمه دوم ولی ورق به کلی به سود شاگردان فرهاد مجیدی برگشت و بازی واکنشی آبی‌ها به حملات پی‌درپی تغییر یافت. استقلال با حرکات انفرادی هافبک تهاجمی جوانش برای بار نخست به گل رسید و دقایقی بعد، باز هم با درخشش حسین‌زاده و روی پاس مهدی مهدی‌پور، اختلاف گل به دو برابر افزایش یافت.

,

در واپسین دقایق این بازی هم محمد دانشگر از زمین مسابقه اخراج شد تا در بازی پایانی لیگ برای جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی، نتواند بازی کند. استقلال با این پیروزی و کسب حداکثر امتیاز ممکن از بازی خارج از خانه‌اش به رکورد بزرگ فوتبال ایران رسید تا در صورت حتی یک تساوی در بازی بعدی، رکورددار امتیازی فوتبال ایران شود.

,

مس
گل:

, مس, مس,
,

استقلال ۲
گل: امیرحسین حسین‌زاده ۴۸ و ۵۵

, استقلال ۲, استقلال ۲,
,
ترکیب مس: فایز الرشیدی، عقیل کعبی، مجید علیاری، مهرداد رضایی، میثم تیموری، شاهین توکلی، حسن جعفری، فرشاد محمدی‌مهر، سیدمهدی حسینی، محسن آذرباد و گادوین منشا.
,
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و آرمان رمضانی.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه